آزادسازی ۲ گروگان با کمک نیرو‌های سپاه در ایرانشهر

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار سپاه از آزادسازی ۲ گروگان افغانستانی با کمک نیرو‌های این قرارگاه در ایرانشهر پس از ۴۷ روز اسارت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، سرهنگ داود شهرکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار سپاه گفت: ۲ تبعه افغانستانی که ۴۷ روز پیش به‌وسیله ۳ فرد مسلح ربوده شده بودند، شب گذشته در یک عملیات اطلاعاتی توسط نیرو‌های قرارگاه عملیاتی شهید معمار سپاه مستقر در ایرانشهر، از چنگال ربایندگان آزاد شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار سپاه با بیان اینکه ربایندگان با لباس نظامی و به قصد اخاذی به آدم‌ربایی اقدام کرده بودند، افزود: عملیات آزادسازی این گروگان‌ها با همکاری بزرگان، ریش سفیدان و معتمدان منطقه و همچنین شورای تامین ایرانشهر انجام شد و خوشبختانه موفقیت‌آمیز بود.

وی با اشاره به اینکه ۲ تبعه افغانستانی گروگان گرفته شده در چهارم خردادماه ربوده شدند، افزود: نقش معتمدان محلی در آزادسازی گروگان‌ها قابل تقدیر است و خوشبختانه مردم محلی با نیرو‌های امنیتی و به‌ویژه فرزندان خود در سپاه همکاری بسیار خوبی دارند.

شهرکی خاطرنشان کرد: هر ۲ نفر عوامل این گروگان‌گیری دستگیر شده‌اند و جهت رسیدگی به جرم آن‌ها در حال حاضر تحویل مقامات قضاییهستند.

منبع تسنیم

کد خبر: 805401

وب گردی

وب گردی