همایش هدایت تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی رامسر برگزار می شود

جلسه هماهنگی برگزاری اولین همایش هدایت تحصیلی و آشنایی داوطلبان با رشته های دانشگاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز جلسه هماهنگی برگزاری اولین همایش تحت عنوان هدایت تحصیلی و آشنایی داوطلبان با رشته های دانشگاهی با حضور هیات رئیسه ، اعضای کمیته هدایت تحصیلی دانشگاه، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش، مدیران مدارس و موسسات آموزشی و دبیران برجسته این شهرستان تشکیل شد.

دکتر خلخالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در ابتدای جلسه با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر این همایش با همکاری و هم افزایی تمامی مسئولین ذیربط عنوان کرد: ناحیه غرب استان مازندران به ویژه منطقه تنکابن و رامسر از دیرباز مهد تمدن ، فرهنگ و علم َآموزی بوده است. و این امر میسر نمی شد مگر با حضور فرهیختگان و بزرگان علم و ادب که تا امروز و آینده از نعمت وجودی این بزرگواران برخورداریم.

خلخالی افزود: امروز میزبان تعدادی از این عزیزان هستیم تا با همفکری و بهره گیری از تجربیات ایشان به یکی از بزرگترین رسالت های دانشگاه که هدایت تحصیلی و آشنایی با رشته های دانشگاهی دانش آموزان است جامه عمل بپوشانیم.

رئیس واحد رامسر در پایان از مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان های تنکابن و رامسر که از برگزاری این همایش استقبال کردند، قدردانی کرد.

در ادامه هر کدام از شرکت کنندگان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود را بیان کرده و درباره موضوعاتی از جمله تلاش بیشتر برای معرفی واحدهای دانشگاهی، استفاده از نیروهای بومی ، دعوت از دبیران و اساتید برجسته شهرستان ، شناخت بیشتر دانش آموزان با امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و آشنایی دانش آموزان با دانشگاه مطلوب و ...... به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این همایش در 3 مرداد سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شود.

204/200

کد خبر: 805645

وب گردی

وب گردی