بیرانوند: حرف های علیه سپاه برای به دست آوردن دل آمریکا زده می شود/ دولت به جای فرافکنی بدهی های قرارگاه خاتم الانبیا را بپردازد

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرف های اخیر برخی علیه سپاه گفت: حرف هایی که علیه سپاه زده می شود، حرف هایی یک طرفه برای به دست آوردن دل آمریکا می باشد.

بهرام بیرانوند کارشناس سیاسی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، درباره هجمه ها و اتهامات اخیر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز بیان کرد: اتفاقات اخیری که میان دولت و سپاه افتاده است، یک تاخت و تاز یک طرفه علیه سپاه پاسداران است. سپاه هیچ وقت وارد مناقشات باندی و جناحی کشور نشده است و نخواهد شد، بلکه به دنبال انجام ماموریت ها و وظایف ذاتی خود است.

وی افزود: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به شرط عدم کاهش توان نظامی، این اجازه به دستگاه های نظامی و نیروهای نظامی کشور داده شده است که امکانات، تجهیزات و نفرات خود را می توانند برای سازندگی کشور به کار بگیرند.

این نماینده سابق مجلس با تاکید بر این که رئیس جمهور مجری قانون اساسی است ادامه داد: حرف هایی که علیه سپاه زده می شود، حرف هایی یک طرفه برای به دست آوردن دل آمریکا می باشد. یعنی هر آنچه که اسرائیل می خواهد و دنبال می کند بعضی ها در داخل آن را انجام می دهند. این همجمه ها به نوعی جفا در حق عزیزان پاسدار می باشد.

بیرانوند با بیان این که هرکس در مقابل استکبار جهانی بایستد مورد تاخت و تاز دشمن قرار می گیرد تاکید کرد: هرکس حرف استکبار را بزند و حرف دشمن را در داخل کشور تکرار کند، این یا غافل است و یا نفوذی دشمن است.

وی خاطر نشان کرد: سپاه تضمین کننده توان مردم و استفاده کننده از این توان است. سپاه پاسداران نقشی بی بدیل هم در سال های دفاع مقدس و هم در درگیری با منافقین دارد که امام(ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

این نماینده سابق مجلس ضمن اشاره به این موضوع که عمده پروژه های کشور در اختیار سپاه است بیان کرد: سپاه به عنوان یک نسیه کار پروژه های دولت را پیش می برد. اگر به گفته برخی اقتصاد را از دولت بی تفنگ گرفته ایم و به دولت با تفنگ داده ایم، جفای اصلی را دولت کرده است.

وی اضافه کرد: پیمان کاران قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با اصرار دنبال کسی نمی رود که بگوید جاده ات را بده من بسازم! بلکه این دولت است که دعوت نامه می فرستد و قرارگاه در پروژه ای برنده اعلام می کند. اگر قرار است کسی توبیخ شود این دستگاه های دولتی هستند که باید توبیخ شوند، زیرا که امکانات بسیاری را معطل گذاشته اند.

بیرانوند با بیان این که فقط بخشی از امکانات کشور در اختیار سپاه است تصریح کرد: این مدیریت سپاه است که این بخش از این بخش از کشور به نوعی کارآمدی گرفته است، بنابراین دیگران که این امکانات را معطل گذاشته اند باید حتما مورد توبیخ وارد شوند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه ای مثل ستاره خلیج فارس را که ساخته است؟ سپاه آن را تکمیل کرد و یا پروژه های آزادراه ها و راه آهن را که دارد می سازد که برخی از مسئولین می روند با آن عکس یادگاری می گیرند، بلکه تمام این ها کار سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) است.

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدهی های دولت به قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد: دولت محترم به جای فرافکنی بدهی های این قرارگاه را بدهد. دولت نزدیک به 23 هزار میلیارد تومان به این قرارگاه بدهکار است و موظف است که طلب خود را بدهد.

302

کد خبر: 805663

وب گردی

وب گردی