نیما عالمیان: نبود  تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر احساس می‌شد

عضو تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رقیب مستقیم ما در لیگ برتر کشور محسوب می‌شد که انصراف این تیم از ادامه مسابقات و عدم حضورش، واقعا احساس می‌شد.

نیما عالمیان در گفت‌وگویی در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ برتر تنیس‌روی‌میز کشور، اظهار کرد: طی بازی‌های سختی که برابر تایدواتر هرمزگان داشتیم، موفق شدیم به قهرمانی دست پیدا کنیم. لیگ امسال هم از سطح خوبی برخوردار بود، البته اگر دانشگاه آزاد در مرحله پلی‌آف از ادامه رقابت‌ها انصراف نمی‌داد، با توجه به این‌که تیم قدرتمندی بود و رقیب مستقیم ما محسوب می‌شد، می‌توانستیم شاهد رقابت‌های خوبی در لیگ باشیم.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد تیم خیلی خوبی است و خود من نیز سه سال در این تیم بازی کردم و همیشه نیز جزو فینالیست‌های لیگ برتر بوده است. به نظرم نبود دانشگاه آزاد در لیگ برتر واقعا احساس می‌شد.

این تنیسور المپیکی خاطرنشان‌کرد: لیگ امسال به آن صورت پیشرفتی نسبت به سال گذشته نداشت؛ سال‌های گذشته بازیکنان خارجی وارد لیگ برتر می‌شدند، در حالی‌که امسال این بازیکنان را در لیگ نداشتیم. به نظر من باید این بازیکنان در لیگ حضور داشته باشند تا لیگ ایران و این رشته پیشرفت کند و این برای ما نیز حائز اهمیت است.

وی در خصوص ارتقا رنکینگ جهانی خود نیز بیان کرد: هشت پله صعود داشتم و برای اولین بار من و نوشاد توانستیم به رنکینگ زیر ۱۰۰ دنیا دست پیدا کنیم و این می‌تواند نوید خوبی برای تنیس‌روی‌میز ایران هم باشد. در کل ارتقا رنکینگ تنیسورها، هم برای روحیه بازیکنان و هم در ارتقا رنکینگ تیم ایران در جهان مهم است و برای اولین بار نیز رنکینگ تیمی ۲۵ دنیا را هم به دست آوردیم.

عالمیان در پایان با بیان این‌که پتروشیمی بهترین باشگاه تنیس‌روی‌میز در ایران است، گفت: این باشگاه حرفه‌ای است و همه چیز را به خوبی انجام می‌دهد.

منبع:ایسنا

602

کد خبر: 805666

وب گردی

وب گردی