استفاده از توان دانشگاه آزاد اسلامی برای نهادینه‌کردن اندیشیه خصوصی‌سازی

فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در کشور نشان می‌دهد که این دانشگاه چقدر توانسته موفق باشد و نیروهای توانمند دانش‌آموخته را تربیت کند؛ باید از این توان برای نهادینه کردن اندیشیه خصوصی‌سازی استفاده کرد.

به گزارش ایسکانیوز، زهرا اربابی معاون توسعه منابع انسانی و امور استانهای سازمان برنامه و بودجه کشور ظهر امروز در هم اندیشی و رونمایی از کتاب خود در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: باید برای رفع چالش‌های موجود در زمینه امور اقتصادی بتوان از این سرمایه انسانی دانشگاه استفاده کافی برده شود.‌
وی با اشاره به اینکه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در همه شهرستان‌ها و شهرها نشان می‌دهد که این دانشگاه چقدر توانسته موفق باشد و نیروهای توانمند دانش‌آموخته را تربیت کند، ادامه داد: باید از این توان برای نهادینه کردن اندیشیده خصوصی سازی استفاده کرد.
معاون توسعه منابع انسانی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: با ایجاد دانشگاه آزاد حتی در شهرهای کوچک موجب رونق شده است و در دورترین نقطه نیز خدمات آموزشی را ارائه می‌دهد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان جزو 15 دانشگاه آزاد اسلامی برتر کشور است، خاطر نشان کرد: این واحد جزو دانشگاه‌های برتر در ایران است.
دکتر رجایی با اشاره به اینکه در دانشگاه اسلامی واحد زنجان 11 هزار دانشجو در مقاطع پایه و تحصیلات تکمیلی هستند، اضافه کرد: این مرکز 270 کارمند و 340 نفر عضو هیأت علمی دارند.
وی با اشاره به اینکه سایت علامه 7 هکتاری بوده و در خود سه دانشکده فنی و مهندسی، علوم پایه و پرستاری را جای داده است، عنوان کرد: سایت امام نیز در 40 هکتار سه دانشکده ر ا جای داده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به فضاهای خوابگاهی و ورزشی این مجموعه افزود: فضاهای این دانشگاه از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد.
رجایی با بیان اینکه این دانشگاه بیش از 100 رشته کاردانی و کارشناسی دارد، اضافه کرد: 85 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 24 رشته دکتری برای بهره‌مندی علاقه‌مندان فعال است.

200

کد خبر: 805707

وب گردی

وب گردی