ترجمه و انتشار کتاب «یک قدم به عقب بگذار و نفس عمیق بکش» از سوی عضو هیات علمی واحد شبستر

کتاب «یک قدم به عقب بگذار و نفس عمیق بکش! درسهایی برای آموزش مدیریت خشم به کودکان» تالیف لینه نامکا توسط  دکتر پرویز کریمی ثانی ترجمه از سوی انتشارات فروزش منتشر شد.

پرویز کریمی ثانی در گفتگو با ایسکانیوز با توجه به این که کودکان انرژی زیادی دارند و به روشهای مختلفی آن را تخلیه میکنند گفت: کودکان همیشه در حال یادگیری هستند و راههای تخلیه انرژیهای مثبت و منفی را از والدین، همسالان و محیط اطراف خود یاد میگیرند.
مترجم کتاب با توجه به اینکه یکی از هیجانهایی که در کودکان مشاهده میگردد هیجان خشم است ادامه داد: چنانچه کودک نتواند به شکل درست به مدیریت هیجان خشم بپردازد با مشکلات عمدهای مواجه خواهد شد و در آینده ممکن است به رفتارهای ضد اجتماعی، پرخاشگرانه، و انحرافهای مختلف بپردازد.
در این کتاب به راههای کاربردی و عملی کنترل خشم کودکان اشاره شده است و تکنیکهای مختلف همراه با تمرینهای لازم ارائه شده است.
والدین، معلمان، مربیان، روانشناسان و مشاوران میتواند برای کنترل خشم کودکان از تکنیکها و تمرینهای این کتاب استفاده کنند و به کودکان کمک کنند تا خشم خود را کنترل کنند.
تمرینهای این کتاب برای کاهش خشم کودکان و خودکنترلی آنها بسیار موثر است. استفاده از این تمرینها باعث میشود کودک هم خشم خود را کنترل کند و هم به خویشتن داری برسد. احساس خویشتنداری باعث افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس کودک میشود.
« یک قدم به عقب بگذار و نفس عمیق بکش! درسهایی برای آموزش مدیریت خشم به کودکان» تالیف لینه نامکا و با ترجمه پرویز کریمی ثانی، حسین رستمی، الهه کاظمپور دیزجی از سوی انتشارات فروزش تبریز در 1000 نسخه و 162 صفحه چاپ و با قیمت 15000 ریال روانه بازار گردید.
استادیار گروه علوم تربیتی واحد شبستر پیش از این نیز کتاب «ماوی با نگرانی و استرسهای زیاد: کتاب کار برای کاهش و مقابله با اضطراب ویژه کودکان 5 –11 سال» و «رشد و تربیت کودک: از تولد تا سه سالگی» به چاپ رسانده بود.

200

کد خبر: 805710

وب گردی

وب گردی