ارائه خدمات به بیماران EB در  بیمارستان‌های نجمیه و بقیه‌الله

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون درمان سپاه، با بیماران پروانه‌ای و خانواده‌های آنها دیدار می کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، با دستور سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران مقرر شد، معاونت بهداشت و درمان سپاه با قید فوریت نسبت به حل مشکلات و معضلات بیماران پروانه‌ای (EB) اقدام کند.

عبداللهی معاونت بهداشت و امداد و درمان آموزش پزشکی سپاه پاسداران، در دیدار با حجت الاسلام هاشمی مدیر خانه EB گفت: در بیمارستان فوق تخصصی بقیةالله و بیمارستان تخصصی نجمیه که متعلق به سپاه پاسداران است ۲ تا ۳ تخت به بیماران EB اختصاص می‌دهیم تا از این پس پذیرش این بیماران با مشکل مواجه نشود.

وی همچنین افزود: با توجه به اینکه بیماران پروانه‌ای مشکلات دندانپزشکی زیادی دارند؛ در تلاش هستیم تا در بحث دندانپزشکی هم به این بیماران خدمات ارائه دهیم.

عبداللهی تصریح کرد: با توجه به وجود بیمارستان‌های تخصصی وابسته به سپاه در مراکز استان‌ها، ارائه خدمات استانی را نیز برای این بیماران پیگیری خواهیم کرد تا دیگر برای معالجه و درمان، مجبور نباشد به تهران سفر کنند.

همچنین بنا بر اعلام مسئول روابط عمومی خانه EB؛ برنامه‌ریزی شده تا در هفتهٔ آتی سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه و عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه از خانه بیماران EB بازدید کرده و در دیدار با بیماران پروانه‌ای، ضمن دلجویی از این بیماران و خانواده‌هایشان، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیرند.

702

کد خبر: 805712

وب گردی

وب گردی