داورزنی: وزنه‌برداری بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته است/ توقعات از وزنه‌برداری بالاست

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون وزنه برداری از اردوی تیم ملی جوانان بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در فدراسیون وزنه برداری ضمن بازدید از امکانات این فدراسیون از اردوی تیم ملی جوانان نیز بازدید کرد.

وی همچنین از سالن ایرانیان که به تازگی با حمایت اسپانسر فدراسیون بازسازی و بهسازی شده است بازدید کرد و سپس با حضور در اردوی تیم ملی دقایقی را برای ملی پوشان صحبت و برای آنها در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از فدراسیون وزنه‌برداری و اردوی تیم ملی جوانان گفت: مردم هر کشور قهرمانان ملی خود را دوست دارند فرقی نمی‌کند چه رشته‌ای اما برخی رشته‌ها از جمله وزنه‌برداری مردم را شاد می‌کند و به آنها احساس عزت و غرور ملی‌ می‌دهد که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: برای مردم نتیجه ورزش خیلی مهم است. دنیا توجه ویژه‌ای به وزنه‌برداری دارد. سال‌های خیلی قبل زمانی که روس‌ها با اقتدار قهرمان فوق سنگین می‌شدند شاید هیچکس تصور نمی‌کرد که روزی یک ایرانی هم بتواند این جایگاه را در اختیار بگیرد. استعداد جوان ایرانی آنقدر هست که در صورت برنامه‌ریزی و پشتوانه‌سازی می‌تواند به بالاترین قله‌ها برسد.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: توقعات از وزنه‌برداری زیاد است و بار زیادی روی دوش این رشته در طول تاریخ بوده است شاید نتیجه‌گیری در رده‌های پایه خیلی مهم و حساس نباشد اما همین نفرات آینده را می‌سازد. وزنه‌برداری در طول تاریخ بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته و فراز و نشیب زیادی داشته اما حالا شرایطی وجود دارد که احساس می‌کنم در المپیک 2020 و مسابقات جهانی پیش رو نتایج قابل قبولی خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در المپیک‌های پیش رو نتیجه بگیریم باید روی رده‌های پایه سرمایه‌گذاری کنیم. آینده را همین حالا باید بسازیم و نباید حتی لحظه‌ها را از دست بدهیم و باید تمام ظرفیت‌ها را به خدمت بگیریم. مطمئنم که وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 باز هم دل مردم را شاد خواهد کرد.

604

کد خبر: 805744

وب گردی

وب گردی