کشف مکان دپوی قاچاق در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف دپوی کالای قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی استان البرز برگزار شد، از کشف مکان دپوی قاچاق در ساوجبلاغ خبر داد و اظهار کرد: در این مکان بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق که مبنی بر مواد خوراکی و شربت بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه بابیان اینکه در این رابطه سه نفر دستگیرشده‌اند، عنوان کرد: با پیگیری‌های به‌موقع مأموران پلیس پیش از آنکه این مواد به بازار برسد کشف و ضبط شد.

توقیف ۶۰ موتورسیکلت در البرز

وی بابیان اینکه این افراد با چسباندن برچسب شرکت‌های معتبر بر روی این بسته‌ها قصد فروش آن‌ها را در بازار داشتند، افزود: در بازرسی مأموران بهداشت از کالاهای قاچاق در این محل، مشخص شد که تمام این مواد فاسد بودند.

سردار کامرانی صالح در بخش دیگری از انهدام باند سارقین مأمورنما در فردیس خبر داد و بیان کرد: این افراد در غالب مأمور خودروها را متوقف می‌کردند و سپس آن‌ها را به مکان‌های خلوت خارج از شهر می‌بردند و از آن‌ها اخاذی می‌کردند.

وی در ادامه از دستگیری ۱۳۵ نفر به همراه توقیف ۶۰ خودرو و موتورسیکلت در استان البرز خبر داد و از افزایش ۳۰۰ درصدی کشفیات ابراز خوشحالی کرد.

سردار کامرانی صالح از ۲۶۰ هزار تماس از سوی شهروندان با پلیس ۱۱۰ در سه‌ماهه اخیر خبر داد و گفت: این آمار نشان‌دهنده ارتباط خوب مردم با پلیس است.

کشف بیش از یک تن موادمخدر در البرز

وی با اشاره به کشفیات کالای قاچاق در سطح استان، خاطرنشان کرد: در سه ماه و نیم اخیر حدود ۵۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سطح استان کشف و ضبط‌شده است.

سردار کامرانی صالح از کشف و ضبط بیش از یک‌تن و ۶۰۰ کیلو مواد مخدر بدون احتساب مواد پیش ساز خبر داد و گفت: خوشبختانه پلیس در تمام موارد به‌خوبی عمل می‌کند.

وی یکی از موضوعات آزاردهنده در سطح استان را نزاع‌های فردی و اجتماعی اعلام کرد و افزود: در این مبحث معاونت اجتماعی پلیس سیاست‌گذاری‌های مهمی در سطح البرز دارد.

وی در رابطه با طرح‌های پاک‌سازی انجام‌شده در سطح استان، خاطرنشان کرد:بیش از ۴ هزار طرح پاک‌سازی در سطح البرز انجام‌شده که در این طرح‌ها بیش از ۸ هزار نفر معتاد متجاهر دستگیر شد.

مهر

کد خبر: 805769

وب گردی

وب گردی