مهلت ثبت‌نام در عتبات دانشگاهیان تا ۲۴ تیرماه تمدید شد

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت ثبت‌نام در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان تا ۲۴ تیر تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت ثبت نام در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز شنبه ۲۴ تیرماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir تمدید شد و این مهلت دیگر تمدید نمی شود.

زارع گفت:ثبت نام دوره هفدهم عتبات دانشگاهیان از ۱۰تیرماه آغاز شده است و در ابتدا قرار بود تا روز پنج شنبه ۲۲ تیرماه در سایت لبیک انجام شود که به دلیل استقبال دانشگاهیان تا روز شنبه تمدید شد.

وی افزود: مهلت ثبت نام ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۴ تیرماه به اتمام خواهد رسید و پس از آن عملیات قرعه کشی به صورت سیستمی در سراسر کشور آغاز و سپس پ‍ذیرفته شدگان از طریق سایت لبیک اعلام می شوند.

معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:بیشترین گروه ثبت نامی را دانشجویان متأهل و بعد دانشجویان پسر و دختران مجرد تشکیل می دهند و در مجموع از میان ثبت نام کنندگان ۱۴ هزار دانشگاهی در این دوره به عتبات عالیات اعزام می شوند.

زارع ادامه داد:برنامه های فرهنگی و زیارتی خاصی برای کاروان های دانشگاهیان برنامه ریزی شده است که متعاقبا از سایت لبیک به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

گفتنی است؛اعزام دانشگاهیان در هفدهمین دوره به عتبات عالیات از مردادماه آغاز و تا آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

200

کد خبر: 805783

وب گردی

وب گردی