امام‌جمعه کرج: دشمن سرمایه‌گذاری‌های سنگینی برای آسیب رساندن به جوانان کرده است

امام‌جمعه کرج گفت: جوانان و نوجوانان امروز، نیروهای فکری و مدیریتی فردای کشورند؛ دشمن نیز برای تحقق اهداف خود، سرمایه‌گذاری‌های سنگینی برای آسیب رساندن به این قشر جامعه انجام داده است.

به گزارش ایسکانیوز به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار دانش‌آموزان بسیجی و اعضای فعال حلقه‌های صالحین نوجوانان پایگاه بسیج شهیدان شرع‌پسند، با خیرمقدم به این دانش‌آموزان اظهار داشت: جوانی و نوجوانی، مهم‌ترین دوران در شکل‌گیری شخصیت انسان است و نباید به‌سادگی از آن عبور کرد.

امام‌جمعه کرج افزود: عمر با هیچ سرمایه‌ای قابل‌مقایسه نیست و با طلا و پول نمی‌توان قدر آن را سنجید؛ در قبال این سرمایه باید حساس بود، چراکه دائماً در حال خرج شدن است و اگر در قبال آن بهره و فایده‌ای به دست نیاوریم، ضرر کرده‌ایم.

آیت‌الله حسینی‌همدانی دانش آموزان بسیجی را امیدهای فردای کشور دانسته و یادآور شد: جوانان و نوجوانان امروز، نیروهای فکری و مدیریتی فردای کشورند؛ دشمن نیز برای تحقق اهداف خود، سرمایه‌گذاری‌های سنگینی برای آسیب رساندن به این قشر جامعه انجام داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تصریح کرد: در گذشته نیروی کار خارجی مشغول فعالیت در کشور بود و به‌حمدالله امروز توان جوانان داخلی جایگزین آن‌ها شده است، شاید دوباره در صورت نیاز بتوان چنین نیروها را به کار گرفت، اما هرگز نمی‌توان شهید مطهری‌ها و شهید بهشتی‌ها را از خارج از کشور وارد کرد.

وی تأکید کرد: باید اهل مطالعه و یادگیری بود و از مسائل به‌صورت سرسری عبور کرد؛ در کنار تفریحات سالمی چون ورزش، اهل یادگیری و تفکر در موضوعات مختلف باشید و بدانید که اولویت اول کار شما مطالعه، تفکر و کسب علم است.

کد خبر: 805815

وب گردی

وب گردی