اشتری:هدف ما از دیدار با خانواده های شهدا ارج نهادن به ایثارگری های آنان و فرزندانشان است

فرمانده ناجا با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا برای فرماندهان روحیه آفرین است، گفت: شهدا با جانفشانی ها و رشادت های خود بیشترین خدمت را به کشور و نظا‌م مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در دیدار با خانواده های شهدای مرزبانی و انتظامی که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: یکی از اهداف سفر من و همکارانم به کرمانشاه دیدار با خانواده شهدا بود که به لطف خدا انجام شد.

وی افزود: در این سفر با جمعی از خانواده های شهدایی که در عملیات های انتظامی و مرزبانی به شهادت رسیده و یا در دوران دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از کشور اهدا کرده بودند، دیدار و گفت و گو کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه والای خانواده های شهدا عنوان کرد: هدف ما از دیدار با خانواده های شهدا ارج نهادن به ایثارگری های آنان و فرزندانشان است.

سردار اشتری افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرماندهی کل قوا مداوم بر حمایت از خانواده های شهدا تاکید دارند و فرماندهان نیز موظف هستند به صورت مستمر با آنان دیدار کنند.

وی توضیح داد: دیدار با خانواده های شهدا برای فرماندهان ایجاد روحیه می کند و آنان را برای ارائه اقدامات بهتر آماده می سازد.

فرمانده ناجا اظهار کرد: زمانی که با سرنوشت شهدا آشنا می شویم می فهمیم که آنان با تمام وجود برای انقلاب و کشور جانفشانی کرده اند و این موضوع باعث می شود که ما با تمام قوا برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

سردار اشتری افزود: خانواده معظم شهدا نیز روحیه بالایی دارند و ما نیز از رهنمود های آنان استفاده می کنیم.

وی تاکید کرد: هر کدام از شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و انقلاب کرده اند، از این رو امیدواریم بتوانیم زحمات خانواده های آنان را جبران کنیم.

گفتنی است، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی صبح روز گذشته در راس هیئتی نظامی به منظور بازدید از پایانه های مرزی خسروی، پرویزخان و شیخ صله وارد استان کرمانشاه شد.

سردار اشتری در این سفر بر آمادگی نیروی انتظامی به منظور حفظ امنیت و تسهیل در رفت و آمد زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

701

کد خبر: 805901

وب گردی

وب گردی