کشف 2 تن و 469 کیلو گرم انواع مواد مخدر در مرز سراوان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 469 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز سراوان خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سعید کمیلی" در تشریح این خبر، اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با همکاری سپاه پاسداران استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، از دپو محموله مواد مخدر و نیز مقادیر قابل توجهی مهمات مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، تشدید پوشش نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر و مهمات را وارد کشور کنند که با هوشیاری و واکنش سریع مرزداران در دستیابی به اهداف شوم شان ناکام ماندند.

این مقام مرزبانی، ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان به سوی آنها تیراندازی کردند اما سوداگران مرگ در این درگیری مسلحانه که توان رویارویی با مرزبانان را نداشتند با به جای گذاشتن محموله مواد به آن سوی مرز گریختند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزداران در پاکسازی منطقه، دو تن و 469 کیلو و 900 گرم انواع مواد مخدر شامل دو تن و 360 کیلوگرم تریاک، 109 کیلو و 900 گرم هروئین و مقادیری سلاح و مهمات را کشف کردند.

سردار کمیلی در پایان بان بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران منسجم‌تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می‌پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی را به سوداگران مرگ نخواهند داد.

701

کد خبر: 805933

وب گردی

وب گردی