مهلت ارسال آثار به همایش «نگرش علمی به عفاف و حجاب» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به همایش «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب » که قرار است در اواخر سال جاری در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شود، تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز، همایش ملی «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب» به همت معاونت فرهنگی دانشگاه (الزهرا س) در آذر ماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.

این همایش بر آن است تا جامعه‌ دانشگاهی و فرهیخته‌ کشور را به یک گفتمان علمی رهنمون سازد و دریچه‌ای نو به مسأله‌ عفاف و حجاب در جامعه باز کند تا در راستای تحقق فرهنگ عفاف و حجاب و اعتلای جامعه اسلامی گام هایی نوین بردارد.

در این راستا فراخوان مقاله در هشت محور، الهیات و مبانی معرفتی، ارتباطات و رسانه ها، برنامه ریزی و سیاستگذاری، بهداشت و سلامت، جامعه شناسی و علوم اجتماعی، حقوق، علوم تربیتی و روانشناسی، هنر و ادبیات اعلام شده است.

نمایه شدن مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و چاپ مقالات برتر در فصلنامه های علمی – پژوهشی از امتیازات این همایش است.

به گزارش دبیرخانه این همایش، مهلت ارسال چکیده مقالات تا یک شهریور ماه و اصل مقالات تا سی شهریور ۱۳۹۶ تمدید شده است. علاقمندان برای ارسال آثار و توضیحات بیشتر به وبسایت http://elmiefaf.alzahra.ac.ir مراجعه کنند.

200/202

کد خبر: 805972

وب گردی

وب گردی