گوشی سامسونگ با پردازنده‌ اسنپدراگون 840 در گیک بنچ مشاهده شد

احتمالا سامسونگ به‌جز گلکسی نوت ۸، گوشی بالارده‌ی دیگری را نیز برای معرفی آماده می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، شاید گلکسی نوت ۸ را بتوان مورد انتظارترین گوشی سامسونگ در سال جاری دانست؛ با این حال اخیرا گوشی جدیدی از این غول کره‌ای در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است که مشخصاتی شبیه به پرچم‌داران دارد. اخیرا شایعاتی در مورد احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی لایت از گلکسی اس ۸ و ورود آن به بازار از پایان ماه جاری میلادی به گوش می‌رسد. البته هنوز نامی برای این گوشی در رسانه‌ها ذکر نشده است. این گوشی جدید سامسونگ که اخیرا در گیک‌بنچ آزمایش و اطلاعات آن در دیتابیس این بنچ‌مارک ثبت شده، فعلا با نام SM-G9600 شناخته می‌شود؛ این گوشی ممکن است در‌ آینده گلکسی اس ۸ لایت یا مینی نامیده شود.

آنچه این گوشی ناشناس را خبرساز کرده، احتمال استفاده‌ی آن از اسنپدراگون ۸۴۰ در آن است. اطلاعات ذکرشده در گیک‌بنچ نشان از بهره‌مندی این گوشی از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۷۷ دارد. با نگاهی به بخش مادربورد این گوشی، نام sdm840 نظر شما را به خود جلب خواهد کرد؛ این نام احتمال استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۰ در SM-G9600 را افزایش می‌دهد. احتمال دارد این پردازنده‌، نسخه‌ی بهبودیافته‌‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با واحد پردازش گرافیکی و مودم بهتر و جدیدتر باشد.

در کنار گمانه‌زنی‌ها در مورد پردازنده‌ی این گوشی ناشناس، استفاده از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و اندروید ۷.۱.۲ نوقا در اطلاعات گیک‌بنچ آن به چشم می‌خورد. هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین، نمایشگر و دیگر مشخصات این گوشی در دست نیست.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 805980

وب گردی

وب گردی