تداوم موفقیت های دانشگاه در عرصه های داخلی و خارجی/ هیچ نخبه و دانشجویی نباید به دلیل مشکلات مالی از ادامه تحصیل باز ماند

دویست و شانزدهمین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی عصر دیروز (چهارشنبه) به ریاست دکتر نوریان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضا در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه دکتر نوریان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در تازه ترین نظام رتبه بندی «شانگهای»، بیشترین سهم تکرار عنوان را در سال 2017 به خود اختصاص داده است، گفت: «شانگهای» ، نام 12 دانشگاه ایرانی را منتشر کرده که روی هم رفته 100 بار در زمره مؤسسه های برتر آمده اند و براساس این رتبه بندی عنوان دانشگاه آزاد اسلامی 20 بار در فهرست موسسه های برتر در 52 موضوع آمده که بالاترین سهم را در میان دانشگاه های کشور به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه این اتفاق خجسته مرهون زحمات و تلاشهای همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: باید تلاش کنیم موفقیتهای دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی عرصه های داخلی و خارجی تداوم داشته باشد.

وی به ارائه تخفیف شهریه و تسهیلات به نخبگان و دانشجویان مناطق محروم از سوی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: نخبگان را در سراسر کشور شناسایی و جذب خواهیم کرد و تسهیلات ویژه ای برای دانشجویان مناطق محروم در نظر گرفته خواهد شد.

دکتر نوریان تأکید کرد که هیچ نخبه و دانشجویی نباید به دلیل مشکلات مالی از ادامه تحصیل باز بماند و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی بایستی به راحتی و بدون دغدغه تحصیل، تحقیق و پژوهش کنند.

در ادامه دکتر منادی معاون پارلمانی دانشگاه گزارشی از اقدامات و پیگیری های نمایندگان مجلس در خصوص رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد.

در این جلسه همچنین در خصوص شکل گیری کمیته اجرایی شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری به ریاست دکتر نوریان و نحوه انتخاب و ترکیب اعضای حقیقی و حقوقی که از مصوبات جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه بود، بحث و تبادل نظر شد

200/202

کد خبر: 806040

وب گردی

وب گردی