جشنواره سلول‌های بنیادی زمینه همکاری‎‌های بین‌المللی را فراهم می‌کند

مدیرگروه کبد و گوارش پژوهشگاه رویان گفت: برگزاری جشنواره سلول های بنیادی فضای مناسبی برای توسعه همکاری‎‌های بین‌المللی را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود وثوق مدیرگروه کبد و گوارش پژوهشگاه رویان در خصوص ضرورت برگزاری این جشنواره، گفت: یکی از نقاط قوت این جشنواره دعوت از ایرانیان متخصص در حوزه سلول های بنیادی مقیم خارج کشور است که استفاده از تجریبات آنها بسیار ضروری است.

وی افزود: همچنین در این جشنواره، محققین و اساتید خبره حوزه سلول های بنیادی دیگر کشورها در کنار نخبگان و برترین های داخل کشور قرار می گیرند و این تبادل اطلاعات و دستاوردهای حوزه سلولی های بنیادی یک اتفاق بزرگ و دستاورد ویژه ای است که به کمک جشنواره سلول های بنیادی میسر می شود.

به گفته وثوق، دانشجویان و افراد علاقه مند به حوزه سلول های بنیادی نیز می توانند در این جشنواره در کنار بهتیرن های این رشته در دنیا قرار گیرند و در کنار کسب تجربه الگویی نیز برای فعالیت های خود در آینده ایجاد کنند.

عضو کارگروه کبد و گوارش ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی همچنین تصریح کرد: دانشجویان می توانند در این جشنواره با برقراری ارتباط با اساتید برجسته بین المللی، شرایطی برای ادامه تحصیل در دیگر کشورها و همچنین ارائه دستاوردهای خود پیدا کنند.

دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۶ به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

200

کد خبر: 806190

وب گردی

وب گردی