آشنایی سرمایه‌گذاران با شرکت‌های دانش‌بنیان دستاورد جشنواره سلول‌های بنیادی است

مجری کارگاه کاربرد علوم حیوانات آزمایشگاهی در تحقیقات سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: آشنایی سرمایه‌گذاران با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال حوزه سلول‌های بنیادی یک از دستاورد جشنواره سلول‌های بنیادی است.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا نورانی مجری کارگاه کاربرد علوم حیوانات آزمایشگاهی در تحقیقات سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی که در حاشیه دومین جشنواره سول های بنیادی و علوم شناختی در حال برگزاری است، گفت: فرهنگسازی حوزه سلول‌های بنیادی و آشنایی سرمایه‌گذاران با شرکت‌های فعال یکی از دستاوردهای دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی است.

وی در خصوص زمان برگزاری این کارگاه، بیان کرد: این کارگاه 17 تا 21 تیرماه در مرکز حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله برگزار می شود و هــدف کلــی این کارگاه، توانمد سازی محققین و دانشجویان در زمینه کاربرد علوم حیوانات آزمایشگاهی در تحقیقات سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و هدف اختصاصی آن به کارگیری سلول های بنیادی در مدل های حیوانی است.

به گفته نورانی، آقایان مصفا، تحویلداری، نیکویی، دهقان، مشیری، کرمی و تبیانیان مدرسین این دوره های آموزشی در کارگاه هستند.

دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ تیر ماه 1396 به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

200

کد خبر: 806191

وب گردی

وب گردی