آتش سوزی  در پارکینگ مجتمع مسکونی/ ۴خودرو در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در بلوار تعاون خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ دستگاه خودروی سواری در آتش سوخت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه افزود: ساعت ۵:۴۷ امروز حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در بلوار تعاون خیابان نیلوفر به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان؛ تشک نجات و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در پارکینگ یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی آتش به ۴ خودروی سمند؛ ام وی ام؛ ۴۰۵ و ۲۰۶ سرایت پیدا کرده بود و این حریق در حال سرایت به سایر خودروها بود.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود و تعدادی از ساکنان در میان دود غلیظ گرفتار بودند افزود: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و ۱۲ نفر از ساکنان این ساختمان را به سلامت خارج کردند.

وی افزود: در محل پارکینگ چندانباری وجود داشت که آتش به بخشی از این انباری ها سرایت پیدا کرده بود.

به گفته ملکی با اقدامات آتش نشانان از سرایت کامل آتش به انباری ها جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره تعداد مصدومان این حادثه نیز گفت: تنها یک مرد مسن دچار دود گرفتگی شده بود که آتش نشانان وی را تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان پس از تخلیه دود و ایمن سازی ساعت ۷:۳۶ به این عملیات پایان دادند خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

700

کد خبر: 806193

وب گردی

وب گردی