جلب مشارکت مردم با افزایش شناخت برای تدوین و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه لازم است

وزیر دادگستری در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی افزایش شناخت از مردم و خواسته‌های آنان را راهکار افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های پیشگیرانه عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی که با حضور مهدی امیری اصفهانی معاون وزیر و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در سالن کنفرانس دادگستری کل مشهد مقدس تشکیل شده است، گفت: تعزیرات به صورت پیوسته جایگاهش تثبیت شده است.

وی افزود: دقت در احکام باید بیشتر شود و حکم اتقان و استحکام لازم را داشته باشد. باید برنامه ریزی کنیم طوری که به نتایج مطلوب تری دست یابیم.

وزیر دادگستری با اشاره به لزوم افزایش بررسی های کارشناسی و برنامه ریزی برای پیشگیری از تخلفات گفت: نیازمند یک عزم جدی و کار جهادی هستیم و باید با احساس مسئولیت بیشتر و انجام کارهای فرهنگی به دنبال کاهش پرونده ها و تخلفات باشیم. جلسات کارشناسی داشته باشید و از تجربیات استفاده کنید زیرا برای تدوین اجرای برنامه های اصلاحی نیازمند مشارکت مردم هستیم که این مهم تنها با افزایش درک و شناخت از مردم و خواست آنان در مناطق مختلف کشور حاصل می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با پایان مراحل جذب و تبدیل وضعیت کارکنان، مشکلات نیروی انسانی سازمان تعزیرات حکومتی برطرف شود.

پورمحمدی اظهار داشت: دقت کنید که کادرسازی خوبی انجام شود و نسل بعدی که وارد سازمان می شوند شایستگی و تعهد را در کارکنان تقویت کنید و کاری کنید که خدمت عشق کارمندان باشد و از آن لذت ببرند.

همچنین در این بخش از همایش جواد فرشباف ماهریان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی ادارات کل مالی و بودجه، منابع انسانی، فناوری اطلاعات و آموزش ارائه کرد و اهم برنامه های این ادارات تا پایان سال را تبیین کرد.

در ادامه برخی مدیران ستادی و استانی به بیان گزارش وضعیت ادارات تابعه پرداختند و مشکلات خود را نیز بیان کردند که از سوی وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برای این مشکلات چاره اندیشی شد.

301

کد خبر: 806195

وب گردی

وب گردی