دشمن اعتقادات و باورهای عموم به ویژه جوانان را نشانه گرفته است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دشمن به بهانه های مختلف دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی افزایش داده و از همه مهمتر درصدد تضعیف ستون خیمه نظام، جایگاه ولایت فقیه است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به 23 تیر روز حماسه همبستگی ملی افزود: طی 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن درصدد توطئه و برنامه ریزی با هدف شکست و تضعیف انقلاب بوده است.
وی یادآوری کرد: رهبری همواره به لزوم هوشیاری و بصیرت عموم مردم در برابر توطئه های دشمنان تاکید داشته اند.
حجت الاسلام خاتمی گفت: دشمن جنگ نرم خود را آغاز کرده و در این میان اعتقادات و باورهای عموم به ویژه جوانان را نشانه گرفته است.
وی، با اشاره به پیروزی مردم عراق بر داعش افزود: فتوای مرجعیت دینی همان آثار و برکات اعتقاد به ولایت فقیه را داشت و در واقع از عوامل مهم پیروزی بود.
امام جمعه زنجان ادامه داد: جبهه مقاومت مردم عراق، سوریه و ایران موجب شد غده سرطانی داعش از خاک کشور عراق به ویژه موصل رانده شود.
وی ابراز کرد: ملت عراق دست به دست هم دادند و مثلث شوم عبری، عربی، غربی را شکست دادند و این موضوع اتفاق مهمی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با اشاره به 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان ادامه داد: سازو کار این نهاد مشخص است و وظیفه این شورا نظارت بر حفظ اصول قانون اساسی و تطبیق آن با موازین شرعی است.
امام جمعه زنجان، همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته بهزیستی و تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار ارائه شده 53درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و طی سال گذشته 600 هزار میلیارد تومان فقط در حوزه تامین اجتماعی در قالب تعهدات کوتاه و بلند مدت پرداخت شده است.

کد خبر: 806238

وب گردی

وب گردی