طرح تحول نظام سلامت یکی از موفقیت‌های دولت است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح نظام سلامت را خوب و قابل دفاع برشمرد و گفت: هزینه درمان پیش از اجرای طرح تحول نظام سلامت بسیار بالا بود، اما با اجرای این طرح پرداخت هزینه توسط مردم کاهش یافت.

به گزارش ایسکانیوز، غلامعلی جعفرزاده در مراسم افتتاحیه مرکز دیالیز کاسپین رشت، راه اندازی مرکز مذکور را یکی از اقدامات خوب صورت گرفته عنوان کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه کشور را گران اداره می کنیم، تصریح کرد: در بودجه سالانه دو سوم اعتبارات مربوط به شرکت های دولتی و یک سوم نیز مربوط به مجموعه حاکمیت یا دولت است.

وی با بیان اینکه ۹۷ درصد هزینه درمان کشورهای آمریکا و فرانسه توسط بخش خصوصی تهیه می شود، افزود: واگذاری و یا برون سپاری امور به بخش خصوصی از اقدامات موثری است که باید توسط دولت ها صورت گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه باید از حجم کار دولت کم کنیم، گفت: دولت باید بجای اینکه مجری کار باشد به سمت حمایت و نظارت گام بردارد.

جعفرزاده اجرای طرح نظام سلامت را خوب و قابل دفاع برشمرد و ادامه داد: هزینه درمان پیش از اجرای طرح تحول نظام سلامت بسبار بالا بود، اما با اجرای این طرح پرداخت هزینه توسط مردم کاهش یافت.

وی پیشگیری را اولویت مقابله با بیماری ها دانست و گفت: آموزش در این زمینه یکی از رویکردهای مهم است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم در بخش بهداشت و درمان،خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح های موفق اجرایی دولت است.

301

کد خبر: 806263

وب گردی

وب گردی