مصاحبه دکتری بیش از 6هزار نفر در استان البرز/متاخرین نگران نباشند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی کرج از ماصحبه آزمون دکتری حدود6200 متقاضی در استان البرز خبر داد.

دکتر علیرضا شقایق، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی کرج در گفتگو با ایسکانیوز، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان تنها واحد مجری دوره های دکتری تخصصی در استان البرز، دارای 51 رشته دکتری تخصصی متنوع است که پس از تغییر روند انجام مصاحبه واجدین شرایط و محول شدن این مسئولیت به مراکز استانها از سوی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرج بر اساس دستور العمل های صادره اقدام کرد. در این راستا از قریب به 6200 متقاضی معرفی شده از سوی مرکز آزمون در دو بخش با آزمون و ممتازین بدون آزمون در بازه زمانی 18لغایت 22 تیر ماه بر اساس برنامه زمانبندی دعوت بعمل آمد.
وی افزود: در این رابطه از بیش از 300 عضو هیات علمی در گروه های متعدد جهت مصاحبه این عزیزان استفاده شد و در 11 حوزه امتحانی این گروه ها مستقر گردیدند که در نوبت های صبح و بعد از ظهر از متقاضیان مصاحبه به عمل آمد. در این راستا بیش از یکصد نفر از کارکنان و اعضای هیات علمی نیز به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری بهینه روند مصاحبه مشارکت داشتند.
دکتر شقایق ادامه داد : تا کنون میزان استقبال داوطلبین قابل توجه بوده است بخصوص در رشته های مهندسی، علوم کشاورزی، علوم پایه، دامپزشکی، علوم ورزشی و برخی گرایشهای علوم انسانی نظیر : روانشناسی، حقوق، فقه، علوم سیاسی، مدیریت و حسابداری استقبال بسیار خوب و پر شوری صورت پذیرفته است.
وی در ادامه گفت : مسائل اخیر بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی بر این میزان کمترین تاثیر را داشته است؛ چرا که دانشگاه آزاد اسلامی کرج با تکیه بر اعتبار ملی و بین المللی خود با گامهایی استوار و قدی برافراشته در حرکت پرشتاب به سوی افقهای روشن است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی کرج افزود : پس از اتمام کار نتایج مصاحبه دکتری جهت اعلام پذیرفته شدگان به مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ارسال می شود.
دکتر علیرضا شقایق در خصوص مصاحبه متاخرین نیز گفت: احتمالا زمان دیگری از سوی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی درنظر گرفته شده و اعلام خواهد شد.

200/202

کد خبر: 806329

وب گردی

وب گردی