اولین همایش دانشمندان یک درصد برتر دنیا برگزار می شود

اولین همایش دانشمندان یک درصد برتر دنیا با شعار "علم بدون مرز" تحت عنوان مدرسه تابستانی، 14 تا 16 شهریورماه امسال در دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، داوود دومیری گنجی اظهار کرد: با توجه به ضرورت ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین دانشمندان یک درصد برتر دنیا با افراد نخبه و استعداد برتری که خواهان ارتقاء هستند، برای اولین بار همایش دانشمندان یک درصد برتر دنیا را برگزار می‌کنیم.

رئیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل افزود: این همایش تحت عنوان مدرسه تابستانی در دانشگاه فناوری‌های نوین آمل در تاریخ 14 تا 16 شهریورماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی برگزاری همایش دانشمندان یک درصد برتر دنیا برقراری ارتباط علمی با سراسر دنیا است، از این رو شعار این همایش "علم بدون مرز" انتخاب شده است.

دومیری گنجی با بیان اینکه دانشمندان سخنرانان ویژه این همایش هستند و ایده‌های خود را ارائه می‌کنند، گفت: برای دعوت از دانشمندان محدودیت کشور نداشتیم و حتی برای افراد دارنده جایزه نوبل نیز دعوت‌نامه ارسال کردیم.

رئیس دانشگاه فناوری‌های نوین آمل با اشاره به محورهای این همایش، اظهار کرد: فناوری‌های نوین در مهندسی، سلامت کشاورزی و علوم پایه از محورهای برگزاری این همایش است.

به گفته دومیری گنجی همایش دانشمندان یک درصد برتر دنیا پس از ایران در اوکراین و فرانسه برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

201

کد خبر: 806417

وب گردی

وب گردی