فومنی: عارف به دنبال سهم خواهی است/ شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به دنبال باج خواهی از دولت است

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات به سخنان محمد رضا عارف واکنش نشان داد و گفت که وی به دنبال سهم خواهی است.

محمد زارع فومنی در واکنش به اظهارات محمد رضا عارف در نشست هم اندیشی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهارداشت : این موضوع که جناب آقای عارف و دوستان شان دنبال سهم خواهی هستند کاملا درست است و به نظر بنده حرف های او تهدید کننده است و ما فکر می کنیم که آقای عارف و دوستان شان بیشتر دنبال سهم خواهی هستند .

وی ادامه داد : آقای عارف یک تیم دارد و به وسیله این تیم افراد مورد نظر خود را به شورا فرستاده و ازطرف دیگر حزب اتحاد ملت و یکی دو تا از احزاب دیگر افراد خودشان را به شورای شهرفرستاده اند وهدف شان سهم خواهی و تحت فشار قراردادن دولت است و این کار درستی نیست که ما بخواهیم دولت را تحت فشار قرار دهیم و بخواهیم به نوعی باج خواهی کنیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان این که هیچ شخصی نمی تواند برای رئیس جمهور منتخب تعیین و تکلیف کندخاطرنشان کرد : به نظر بنده، برداشتی که من از حرف های آقای عارف و دوستان شان دارم این است که وی دنبال سهم خواهی است زیرا صراحتا اعلام می کند ما شما را رئیس جمهور کردیم. وقتی می گوید ما شما را رئیس جمهور کردیم یعنی چه؟! یعنی در ازای کاری که کردیم شما باید به ما پاسخگو باشید و یا اعضای دولت را ما تعیین کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا تمام افرادی که در شورای سیاست گذاری دنبال باج خواهی هستند تاکید کرد: این که بگوییم همه‌شان خیر این طور نیست اما در واقع شورای عالی دنبال باج خواهی از دولت است، یعنی یک طوری دولت را تحت فشار قرار می دهند که دولت آن افرادی را که مد نظر شورا است بیاورد.

فومنی اضافه کرد : در انتخابات شورای شهرهم رئیس دولت اصلاحات حدود یک هفته دربرابر تجدید نظر از حضور برخی در لیست مقاومت کرد ولی در آخر ناچار شد در برابر نظر آنها تسلیم شودو در اینجا هم می خواهند دکتر روحانی را در برابر خواسته‌های خودشان تسلیم کنند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات درپایان خاطر نشان کرد: شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان یک نوع دیکتاتوری ملی است و بیشتر شبیه یک آپارتاید سیاسی است واین در حالی است که آن ها از قبل یک سری اقدامات در دستور کار خود قرارداده بودند و الان هم می خواهند دولت را تحت تاثیر قرار دهندو به نظر می رسد این باج خواهی بیشتر یک شارلاتان بازی سیاسی است.

302

کد خبر: 806471

وب گردی

وب گردی