حذف یک شبه چند صد رشته محل دانشگاه آزاد اسلامی تبعات زیادی به همراه دارد

فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی توسط وزارت علوم، گفت: حذف چند صد کد رشته/ محل یک شبه سنجیده نبوده و قطعا تبعات زیادی بهمراه خواهد داشت.

فلاحتی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، با بیان اینکه وزارت علوم باید در راستای آمایش دانشگاه ها با برنامه ریزی عمل کند، گفت: سنجش واحدهای دانشگاه با یک مقیاس منطقی نیست. به طور حتم شرایط و تعداد جذب دانشجو در واحدهای دانشگاهی دور افتاده و حتی شهرستان ها با شهرهای بزرگ یکسان نخواهد بود، که باید این مهم در نحوه برنامه ریزی آمایش وزارت علوم مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امضای طرح دو فوریتی توسط بیش از 200نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: بیش از 205 نماینده مجلس که تقریبا اکثریت اعضا را شامل می شود در راستای حمایت از رشته محل های مجوزدار گذشته دانشگاه آزاد اسلامی طرحی را امضا کرده اند که این هفته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه امضا طرح دو فوریتی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اقدام سیاسی و یا جناحی نیست، افزود: امضا این طرح و فوریت آن توسط نمایندگان مجلس، بمنظور رفع نگرانی و اضطراب دانشجویان و خانواده های آنان و همچنین اعضای هیات علمی این دانشگاه بوده است.

203

کد خبر: 806576

وب گردی

وب گردی