24 سال بزرگتریا کوچکتر؛ مساله این است!

اختلاف سنی برعکس ترامپ و مکرون با همسرانشان، سوژه شبکه های اجتماعی شده است .

به گزارش ایسکانیوز از اسپوتنیک، سرانجام دو رئیس جمهور آمریکا و فرانسه در عکسی مشترک باهم در کنار همسرانشان دیده و سوژه شبکه های اجتماعی شدند.

این عکس که در شبکه های اجتماعی فراگیر و پرطرفدار شده است، شرایط بر عکس دو رئیس جمهور آمریکا و فرانسه را به تصویر می کشد. بسیاری از کاربران نوشته اند که مدتها بود انتظار وقوع چنین لحظه ای را می کشیدند.
رئیس جمهور آمریکا "دونالد ترامپ" در کنار همسر خود "ملانیا" که ۲۴ سال از او بزرگتر است ایستاده در حالیکه در کنار او رئیس جمهور فرانسه "امانوئل مکرون" مشاهده می شود که از همسر خود "بریژیت ماری کلود مکرون" ۲۴ سال کوچکتر است.
این تصویر سوژه شبکه های اجتماعی شده و دست به دست می چرخد.

یادآور می شویم که ترامپ و ملانیا همدیگر را برای اولین بار در هفته مد نیویورک در سپتامبر ۱۹۹۸ ملاقات کردند. رابطه ملانی و ترامپ در سال ۱۹۹۹ مورد توجه قرار گرفت و با پخش برنامه تلویزیونی کارآموز ، پوشش عمومی بیشتری پیدا کرد.ترامپ و ملانیا در سال ۲۰۰۴ نامزد شدند و در سال ۲۰۰۵ در کلیسای اسقفی در پالم بیچ، فلوریدا ازدواج کردند. مکرون در سن 15 سالگی در مدرسه با بریژیت تروینو به عنوان معلم زبان فرانسه (همسر فعلی اش) آشنا شد. وی معلم زبان فرانسه مکرون در مدرسه "لا پروویدانس" در شهر "آمیان" فرانسه بود. تروینو متأهل و صاحب 3 فرزند بود.

802

کد خبر: 806577

وب گردی

وب گردی