گزارش اختصاصی ایسکانیوز از شریط میزبانی 4 تیم لیگ برتری/سپیدرود، پدیده، سیاه جامگان و پارس جنونی چطور میزبانی می کنند؟

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ از تغییر تعدادی از زمینهای برگزاری مسابقات خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز؛ هنوز تکلیف 4 تیم لیگ برتری برای برگزاری دیدارهای خانگی شان در لیگ، مشخص نیست. با وجود اینکه کمتر از 15 روز تا دیدارهای لیگ برتر زمان باقی است. 4 تیم سپید رود، سیاه جامگان، پدیده و پارس جنوبی شرایط میزبانی شان،در حاله ای از ابهام است.
سپیدرود رشت که تازه به لیگ برتر صعود کرده است تمایل دارد که همچون فصل گذشته در زمین عضدی رشت بازی کند، ولی مشکلات سکوهای این ورزشگاه باعث می شود که این تیم شرایط میزبانی در این ورزشگاه را مخصوصا در مقابل تیمهای پر طرفدار نداشته باشد. از طرفی علی نظر محمدی سرمربی سپید رود معتقد است که ورزشگاه سردار جنگل شرایط میزبانی ندارد.
او در این مورد می گوید: ورزشگاه سرار جنگل خارج از شهر است و طی این مسافت برای هواداران ما سخت است . این ورزشگاه 7 سالی است که مورد استفاده قرار نگرفته است و امکانات و شرایط میزبانی لیگ را ندارد. ولی مسوولین استان قول مساعد دادند که سکوهای این ورزشگاه را آرام آرام، بازسازی کنند.
دو تیم مشهدی سیاه جامگان و پدیده هم که فصل گذشته در ورزشگاه ثامن مشهد بازی می کردند در این فصل می خواهد دیدارهای خانگی شان را در زمین ورزشگاه امام رضا برگزار کنند.شرط سازمان لیگ برای این دو تیم این است که بعضی از زیر ساختها را اصلاح کنند. به طور مثال بلیت فروشی بازی این دو تیم باید به صورت اینترنتی انجام شود.
باشگاه پارس جنوبی شرایط متفاوت است. تیم پارس جنوبی هواداران پرشمار و پرشوری دارد و مسئولان این باشگاه نیز به طور جدی پیگیر حل نقص‌های ورزشگاه تختی جم هستند. چمن را بازسازی کرده‌اند و کار ساخت و تجهیز رختکن‌ها تمام شده و فقط نور ورزشگاه باید تکمیل شود که مدیران پارس جنوبی امیدوارند بتوانند از هفته دوم در خانه میزبان حریفان لیگ برتری باشند.
در همین رابطه با مسئولان سازمان لیگ، صحبت کردیم. سعید فتاحی در این مورد گفت: هم اکنون ورزشگاه تختی آبادان و تختی تهران شرایط برگزاری رقابتهای لیگ را دارند. ورزشگاه ثامن مشهد مشکل اسکوربرد دارد
فتاحی ادامه داد: تیم پارس جنوبی اگر نتواند ورزشگاه جم را تا رقابتهای لیگ حل کند باید در ورزشگاه 15 هزار نفره بوشهر دیدارهایش را برگزار کند.
او در رابطه با برگزاری دیدارهای سپید رود در عضدی رشت هم گفت: در صورت سپید رود می تواند در عضدی میزبانی کند که سکوهای این ورزشگاه بازسازی شود . جون این سکوها در حال حاضر آمادگی حضور تماشاگر را ندارد . مخصوصا اگر این تیم بخواهد میزبان استقلال و پرسپولیس باشد امکان دارد فاجعه ساری تکرار شود و ما برای جلوگیری از این مساله تا زمان بازسازی سکوها، اجازه برگزاری بازی در عضدی را نمی دهیم.

603

کد خبر: 806588

وب گردی

وب گردی