افزایش 40 درصدی اعتبارات شهرستان بویراحمد

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: اعتبارات امسال بویراحمد از محل‌های مختلف از جمله دو سوم نفت و تملک دارایی‌ها نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد دارد.

به گزارش ایسکانیوز، غلام‌محمد زارعی در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد اظهار داشت: پیشرفت و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تعامل بیشتر مدیران ارشد این استان و مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌ مدیران و متولیان امر شاهد افزایش اعتبارات شهرستان بویراحمد در سال 96 هستیم به طوری که امروز 40 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف توزیع شد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس اعتبارات ملی اختصاص یافته به شهرستان بویراحمد را مطلوب ارزابی کرد و افزود: به طور حتم در صورت تخصیص اعتبارات سایر منابع شامل ماده 180، ارتقا شاخص‌ها و اعتبارات ورزش شاهد اختصاص بودجه قابل قبول به این شهرستان هستیم.

زارعی با اشاره به ضرورت توجه به اخلاق در تمامی زمینه‌ها از جمله مناسبات سیاسی و اجتماعی ادامه داد: برخی فکر می‌کنند با شعله‌ور کردن اختلافات برنده و پیروز میدان هستند در حالی بالاخره روزی ابرها کنار رفته و آفتاب چهره خود را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه از پیشرفت تمامی مناطق کهگیلویه و بویراحمد از جمله گچساران خوشحال می‌شوم ابراز کرد: محبوبیتی که با عوام فریبی به دست آید، پایدار نبوده و جایگاهی ندارد.

901

کد خبر: 806726

وب گردی

وب گردی