فریدون جیرانی سردبیر و مجری برنامه «سی و پنج» شد

پخش سری جدید برنامه «سی‌وپنج» از ساعت ۹ امشب (۲۴ تیرماه) با اجرای فریدون جیرانی آغاز می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، فصل جدید «سی‌وپنج» ضمن تغییراتی اساسی در دکور و حال‌وهوای برنامه، به صورت زنده هر شنبه شب برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

نخستین قسمت از سری جدید این برنامه امشب، ۲۴ تیرماه ۹۶، با حضور فریدون جیرانی به عنوان سردبیر و مجری برنامه و کیومرث پوراحمد به عنوان اولین مهمان فصل جدید، به صورت زنده و آنلاین پخش خواهد شد.

این برنامه شنبه‌ها رأس ساعت ۹ شب به وقت تهران و همزمان روی دو سامانه‌ تی‌وی‌نت (tvnet.ir) و آی‌نت (inet.ir) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

همچنین پس از پخش زنده برنامه‌های فصل جدید «سی‌وپنج»، تکرار ضبط‌شده هر برنامه روی سامانه «فیلم‌نت» قرار خواهد گرفت و مخاطبان می‌توانند هر زمان که مایل بودند برنامه را ببینند یا آن را مجددا تماشا کنند.

سامانه‌ «تی‌وی‌نت»، محصول شرکت نشر الکترونیک ایران، دارای «پروانه فعالیت اپراتور خدمات تلویزیونی مبتنی بر پروتکل اینترنتی (IPTV)» از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و «آی‌نت» نیز به عنوان سرویس اشتراک ویدیو تحت لیسانس شرکت نشر الکترونیک ایران، «پروانه تصدی رسانه بر خط کاربرمحور» را از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است.

فصل قبلی برنامه پرمخاطب سی و پنج پیش از این با اجراهای دیدنی فریدون جیرانی به صورت ضبط‌شده تنها روی سامانه فیلم‌نت منتشر می‌شد و مخاطبان می‌توانستند برنامه‌ها را دانلود و تماشا کنند، اما فصل جدید برنامه به صورت زنده پخش خواهد شد و تکرار برنامه‌ها روی چهار سامانه «فیلم‌نت»، «پلان»، «تی‌وی‌نت» و «آی‌نت» برای دانلود و تماشا در دسترس خواهد بود.

500

کد خبر: 806765

وب گردی

وب گردی