حضور 19 شرکت استارت آپ دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه الکامپ/ برپایی غرفه اداره کل فناوری سازمان مرکزی

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از حضور فعال حدود 19 شرکت استارت آپ این دانشگاه در نمایشگاه الکامپ امسال خبر داد.

دکتر ثمری مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، در خصوص نمایشگاه الکامپ گفت: نمایشگاه الکامپ در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک هرساله برگزار می شود که این دوره آن از تاریخ 30تیرماه لغایت 2 مرداد ماه در محل نمایشگاه های دائمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ فرصت مناسبی را برای حضور استارت آپ ها فراهم می کند، گفت: در این نمایشگاه تعداد زیادی شرکت استارت آپ حضور دارد که این فرصت خوبی برای شرکت ها و استارت آپ های دانشگاه آزاد اسلامی فعال در این حوزه است .

ثمری از حضور دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش؛ استارت آپ ها، مراکز نوآوری و شتابدهی و دولت الکترونیک خبر داد و گفت: بخش های استارت آپ ها و مراکز نوآوری در سالن های 8 و 9 مستقر هستند که در این سالن ها واحد قزوین با حضور 13 شرکت استارت اپ به ارائه توانمندی های خود می پردازد.

وی افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر مراکز دانشگاه است که در این دوره از نمایشگاه الکامپ با 6 استارت آپ فعال در حوزه های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک حضور دارد.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از اختصاص غرفه اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان مرکزی در سالن دولت الکترونیک خبر داد و گفت: در این غرفه توانمندی های حوزه فناوری سازمان مرکزی و نرم افزارهای تولید شده توسط این اداره کل به نمایش گذاشته خواهد شد.

ثمری ضمن دعوت از دانشجویان و علاقه مندان به استارت آپ ها و فناوری اطلاعات جهت بازدید از غرفه های دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه کیفی سازی، شرکت های استارت آپ ، درآمدزایی و کارآفرینی در نمایشگاه الکامپ حضور فعال خواهد داشت.

203

کد خبر: 806986

وب گردی

وب گردی