گودرزی: جوان گرایی  اولویت اول دولت دوازدهم باشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر موضوع جوان گرایی در کابینه دولت آینده گفت: اگر کابینه آینده بخواهد محلی برای سهم خواهی گروه‌ها و دسته ها و جریانات سیاسی بشود، به نفع مردم و نظام جمهوری اسلامی نخواهد بود.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره کابینه آینده دولت و ویژگی های آن در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و رهنمودهایی که رهبر معظم انقلاب به عنوان ماموریتی که برای ما تعیین کرده‌اند دولت باید بدون توجه به دسته‌ها، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و صرفا براساس کارآمدی، تعهد و روحیه جهادی کار کند و افرادی را با انگیزه‌ بالا در کابینه آینده خود جای دهد.

وی افزود: جوان گرایی باید در دولت آینده اولویت داشته باشد زیرا که جوان آرمان خواه و پر انرژی است و به دنبال آن هستند تاخود را اثبات کنند .

گودرزی ابرازداشت : اگر کابینه آینده بخواهد محلی برای سهم خواهی گروه‌ها و جریانات سیاسی بشود، به نفع مردم و نظام جمهوری اسلامی نخواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که دولت رای خود را مدیون مردم است خاطرنشان کرد: مردم رای داده‌اند که دولت به آن ها خدمت برساندودراین میان موضوعاتی مثل جناح بندی و دعواهای سیاسی که میان مسئولان حاکم است دربین مردم جایی ندارد و مردم فقط به دنبال حل مشکلات خود هستند .

وی تصریح کرد: دولت باید از تمام گرایش‌ها و جناح‌های مختلف براساس کارآمدی، تعهد، دلسوزی و اعتقاد به انقلاب اسلامی و ملت انتخاب کند و این انتخاب در درجه اول باعث عزت خود دولت است و در درجه دوم باعث پیشرفت و سربلندی کشور خواهد شد.

گودرزی با تاکید بر موضوع تعامل میان دولت و مجلس تاکید کرد : همه ما چه مجلس و چه دولت محترم وظیفه داریم در راستای این که امید و اعتماد مردم به نظام و انقلاب تقویت شود با یک دیگر تعامل داشته باشیم.

302

کد خبر: 807029

وب گردی

وب گردی