مراسم بزرگداشت روز ملی استان اردبیل برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت روز ملی استان اردبیل روز شنبه هفتم مرداد ماه با حضور اردبیلی‌های مقیم پایتخت، اندیشمندان و صاحبنظران در تالار ایوان شمس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی کمیته برگزاری این بزرگداشت، به همت سازمانهای مردم نهاد منجمله "خانه اردبیل" هفتم مرداد و از ساعت 17 و سی دقیقه تا 20 با حضور مفاخر استان اردبیل در تهران و آحاد اردبیلی‌های مقیم تهران و با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله موسیقی سنتی آذربایجان برپا می‌شود.

در این مراسم از فعالان حوزه کسب و کار و کارآفرینان مقیم پایتخت که در یک سال اخیر با ایده‌های خلاقانه برای توسعه و رونق استان اردبیل سرمایه گذاری مولد داشته‌اند تقدیر بعمل خواهد آمد..

همچنین شرکت کنندگان در این همایش، یاد وخاطره بزرگانی چون مرحومین آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، سلطان الذاکرین سلیم موذن زاده اردبیلی، دکتر جابر عناصری تعزیه‌شناس و حجت‏ الاسلام و المسلمین ابوذر بیدار از روحانیون انقلابی و مبارز که در یک سال اخیر بدرود حیات گفته اند، گرامی خواهند داشت.

گفتنی است، از اعضای کابینه دولت و شخصیت‌های برجسته دانشگاهی کشور برای سخنرانی در این مراسم دعوت بعمل آمده است.

به گزارش ایسنا، سالروز استقرار صفویان به عنوان اولین دولت ملی بعد از اسلام درایران و تاجگذاری شاه اسماعیل صفوی و رسمیت مذهب تشیع در ایران به عنوان روز ملی اردبیل برگزیده شده است و هرساله آئین بزرگداشت این روز همزمان دراردبیل و تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: 807046

وب گردی

وب گردی