دستور ویژه معاون اول رییس جمهور به وزارتخانه‌ها برای حل مشکلات کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: معاون اول رییس جمهور به وزارتخانه ها برای حل مشکلات استان کهگیلویه وبویراحمد دستور ویژه داد.

به گزارش ایسکانیوز سیدموسی خادمی در دیدار خود با جهانگیری معاون اول رییس جمهور به تشریح پتانسیل ها و ظرفیت های اقتصادی، کشاورزی، آب و انرژی استان پرداخت و استان کهگیلویه و بویراحمد را مستعد سرمایه گذاری و توسعه و پیشرفت برشمرد.

وی همچنین گزارشی از مشکلات و برخی کمبودهای استان در حوزه های مختلف ارایه داد و گفت: تدابیر و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه وبویراحمد کارساز بوده و این نگاه می تواند روند توسعه همه جانبه استان را بیش از پیش شتاب بخشد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به انتظارات به حق مردم استان از دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید که همواره به مناطق کمتر توسعه یافته و سرمایه گذاری در استان هایی که در برخی زیرساخت ها با مشکلاتی روبرو هستند، توجه دارد، استان کهگیلویه وبویراحمد را در اولویت خدمت رسانی قرار دهد.

خادمی از دستور ویژه معاون اول رییس جمهور به وزارتخانه ها برای حل مشکلات استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه ها و بخش های مختلف خبر داد.

وی تصریح کرد: در این دیدار همچنین قول دکترجهانگیری در سفر قبلی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر پیگیری و همکاری مستقیم برای حل مشکلات این استان یادآور شد و معاون اول بر پیگیری مطالبات و خواسته ها تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نحوه پیگیری و چگونگی مساعدت معاون اول رییس جمهور و بررسی راهکارهای کمک به استان را از دیگر اقدامات شایسته در این نشست عنوان کرد.

خادمی به نظر مساعد معاون اول رییس جمهور برای کمک به استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد و تاکید وی بر حل مشکلات استان اشاره و اضافه کرد: در این نشست مقرر شد پیشنهادات و راهکارهای استان تا پایان شهریور ماه امسال تدوین و تقدیم معاون اول رئیس جمهوری شود.

900

کد خبر: 807127

وب گردی

وب گردی