انتصاب دکتر فرهاد رهبر نقطه عطف و فرصت خوبی برای تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس سابق حراست وزارت علوم و استاد دانشگاه ضمن بیان این موضوع که انتصاب دکتر فرهادرهبر شتاب و سرعت بیشتری را به دانشگاه آزاد اسلامی در راه رسیدن به اهداف خود می دهد ایشان را شخصیتی شناخته شده و توانمند ارزیابی کرد.

دکتر اصغر زارعی مدیرکل سابق حراست وزارت علوم در دولت نهم در خصوص انتصاب دکتر فرهاد رهبر در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: ایشان به لحاظ سوابق علمی، مدیریتی و اجرایی یکی از شخصیت های شناخته شده و توانمند هستند.

وی ادامه داد: از لحاظ سابقه علمی ایشان یکی از اساتید برجسته دانشگاه تهران بودند و به لحاظ مدیریتی نیز تجریات بسیاری در سمت ریاست دانشگاه های کشور داشته اند.بعلاوه ایشان به عنوان معاونت ریاست جمهوری، برنامه و بودجه در دولت قبل نقشی اجرایی و کلیدی را برعهده داشتند.

مدیرکل سابق حراست وزارت علوم اضافه کرد: به هر حال انتصاب ایشان برای جامعه دانشگاهی ما می تواند یک نقطه عطف و فرصت خوبی برای تعالی دانشگاه آزاد اسلامی باشد. دانشگاه آزاد تا به امروز مسیر خوبی را طی کرده است و امیدواریم که در دوران ریاست دکتر رهبر هم این مسیر با سرعت و شتاب بیشتری حرکت کند.

او با تاکید بر اینکه با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های ایشان این اتفاق دور از ذهن نخواهد بود خاطرنشان کرد: من به عنوان یکی از اعضای هیات علمی به لحاظ مدیریتی و علمی از تجارب ایشان استفاده کرده و توانمندی های ایشان را به خوبی می شناسم و انتصاب ایشان را برای جامعه دانشگاهی کشور مغتنم و فرصت بسیار خوبی می دانم .

200/202

کد خبر: 807139

وب گردی

وب گردی