مدیریت دکتر فرهاد رهبر مدیریت تعاملی و تعامل گرا است/ فرهاد رهبر در اداره دانشگاه آزاد اسلامی موفق خواهد بود

دکتر غلامرضا خواجه سروی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه مدیریت دکتر فرهاد رهبر تعاملی و تعامل گرا است، گفت: معرفی ایشان توسط اعضا هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی به شورای عالی انقلاب فرهنگی و انتصاب بعنوان سرپرست این دانشگاه به جا و شایسته است.

دکتر غلامرضا خواجه سروی معاون پیشین فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، در خصوص انتصاب دکتر فرهاد رهبر بعنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دکتر فرهاد رهبر از مدیران عالی رتبه و موفق دانشگاه ها در دهه اخیر است که در زمان تصدی ریاست دانشگاه تهران اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه خدمات ارزنده ایشان در دانشگاه تهران فراموش نشدنی است، گفت: معرفی ایشان توسط اعضای هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی به شورای عالی انقلاب فرهنگی بعنوان رییس این دانشگاه و انتصاب موقت ایشان به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی به جا و شایسته است. قطعا ایشان شایستگی های لازم را برای اداره دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

خواجه سروی با بیان اینکه مدیریت دکتر فرهاد رهبر مدیریت تعاملی و تعامل گرا است، گفت: ایشان در مدت زمانیکه ریاست دانشگاه تهران را به عهده داشت توانست اقدامات خوبی از لحاظ ساختاری، نیروی انسانی، ایجاد رشته های مورد نیاز کشور ، فرهنگی و اجتماعی انجام دهد.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک بال آموزش عالی کشور است که با حمایت های امام(ره) و مردم تاسیس شده است،گفت: قطعا دکتر فرهاد رهبر در اداره این دانشگاه موفق خواهد بود.

وی در پایان به اسناد بالادستی کشور اشاره کرد و گفت: اگر به آنچه که اسناد بالادستی کشورماست عمل شود قطعا دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان یکی از موفق ترین دانشگاه های عمومی غیر دولتی در کشور معرفی خواهد شد که می توان در تمامی عرصه ها از آن بهره برد.

203

کد خبر: 807140

وب گردی

وب گردی