دوران بازسازی هما فرا رسیده است/ پرواز استاندارد را به مردم ایران هدیه می‌کنیم

سرپرست جدید هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این شرکت در چهارچوب برنامه‌هایی نه‌گانه بازسازی خود را در دستور کار قرار خواهد داد، اظهار کرد: به زودی سند راهبردی ایران‌ایر تدوین می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، فرزانه شرفبافی در مراسم تودیع و معارفه مدیران ایران‌ایر با بیان این مطلب اظهار کرد: مجموعه هما در طول‌های سال‌های طولانی گذشته با وجود تمام مشکلات و دغدغه‌ها به حیات خود ادامه داده و توانسته نام این ایرلاین را زنده نگه دارد اما به منظور بهبود سبک خدمات و جایگاه این شرکت باید برنامه‌ریزی های گسترده‌ای صورت گیرد که بسیاری از آنها آغاز شده است.

او با اشاره به حق مردم ایران در استفاده از بروز ترین امکانات و استانداردترین پروازها تاکید کرد: ما در ایران ایر به دنبال آن خواهیم بود که با حفظ حقوق شهروندی پروازهایی را متناسب با شأن ملت ایران ارائه کنیم. در کنار آن ایران‌ایر پرواز در مناطق محروم و فرودگاه‌های کوچک را نیز دنبال می‌کند تا تمام مردم کشور از نعمت پروازهای استاندارد بهره‌مند شوند.

سرپرست جدید ایران ایر تاکید کرد: در این راستا برنامه‌های نه گانه ای در نظر گرفته شده که شامل توسعه نیروهای انسانی، گسترش سرمایه‌های ایران ایر، بازسازی و اصلاح ساختاری، نگاه همه‌جانبه به نظام حقوق و دستمزد و اشتراک‌سازی با شرکت‌های بین‌المللی بخشی از آن خواهد بود. ایران‌ایر به دنبال آن است که با به دست آوردن بازارهای جدید و فضاهای بین‌المللی با شرکت‌های هواپیمایی و سازمان‌های یاتا و ایکائو همکاری کند و در این راستا ارتقای فرهنگ حفظ احترام مسافر را در دستور کار داشته باشد. امیدواریم این روند که از قبل آغاز شده تداوم پیدا کند و ایران ایر به جایگاه مدنظر خود برسد.

منبع: ایسنا

401

کد خبر: 807141

وب گردی

وب گردی