استیلی: اسپانسر نباید برای فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کند

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پول باید باشد که تیم ها و بازیکنان در رفاه باشند، اما با برنامه ریزی صحیح که تصمیمات حامی مالی لطمه به لیگ و سازمان فوتبال نزند.

حمید استیلی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص نقل و انتقالات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در لیگ هفدهم گفت: سرمربی و مسوولان پرسپولیس عملکرده خیلی خوبی داشتند. برانکو با حفظ تیم اصلی‌اش چند مهره کلیدی را به آن ها اضافه کرد تا نقاط ضعفش را از بین ببرد. به نظر من خیلی خوب کار کرده است و می تواند از مدعیان سه جام پیش رو باشد. پرسپولیس سال گذشته در رابطه با بازیکنان خارجی خوب عمل نکردند امسال در گرفتن بازیکن خارجی، دقت لازم را انجام دهند که نیمکتشان را هم تقویت کند.

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته است. پرسپولیس تمام ویژگی‌های یک تیم خوب را دارد تا قهرمانی دیگر را از آن خود کند. بازیکنان در خط حمله، میانی، دفاعی و دروازه هرکدام در جایگاه خوب های فوتبال ایران قرار دارند و کنار هم چیدن چنین مهره هایی تیمی شگفت انگیز به پدیده آورده است.

مربی سابق پرسپولیس در مورد دربی آلمان و سوپرجام افزود: تداخل این دو بازی با یکدیگر بی نظمی ایجاد کرده است؛ به نظرمن اسپانسر نباید برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس یا فدراسیون فوتبال تصمیم گیری کند. به خاطر منافع اسپانسر برنامه های سوپر جام چندین بار عوض شد! در حال حاضر اسپانسر نقش بیشتریدر برنامه فوتبال کشور دارد تا مسوولان.

وی ادامه داد: پول باید باشد که تیم ها و بازیکنان در رفاه باشند، اما با برنامه ریزی صحیح که تصمیمات حامی مالی لطمه به لیگ و سازمان فوتبال نزند. به هرحال امیدوارم در آینده ای نه چندان دور کمتر شاهد چنین بی نظمی هایی باشیم.

601

کد خبر: 807174

وب گردی

وب گردی