پسر بچه  8 ساله  حوالی امامزاده هاشم گم شد / پارسا  هنوز پیدا  نشده است

 پارسا، پسربچه ٨ساله، ١٣روز پیش کنار رودخانه‌ای حوالی امامزاده‌ هاشم ناپدید شد و هنوز هم پیدا نشده است. روز یازدهم تیرماه بود که پارسا پسربچه ٨ساله زمانی که با خانواده‌اش به سفر رفته بود، ناپدید شد. او درحال بازی بود که در یک لحظه از نظر ناپدید شد و هیچ‌کس او را پیدا نکرد.

به گزارش ایسکانیوز محسن، پدر پارسا در شرح ماجرا به شهروند می‌گوید: «من صاحب همسر و دو فرزند هستم. دختری ١٢ساله و پسری ٨ساله که گم‌شدن او زندگی‌مان را دگرگون کرده است. عصر روز یکشنبه، یازدهم تیرماه همراه خانواده‌ام و خانواده خواهرم از سفر شمال به تهران بازمی‌گشتیم. بعد از تونل وانا، حوالی امامزاده ‌هاشم جایی به نام نقشه‌شاه در نزدیکی رودخانه برای استراحت توقف کردیم. درحال تدارک برای خوردن عصرانه بودیم که خواهرم سراغ پارسا را گرفت. او یک دقیقه قبل کمی دورتر از جایی که توقف کرده بودیم، مشغول بازی بود. آن‌جا دو خودروی دیگر که به نظر می‌رسید مثل ما مسافر باشند، توقف کرده بودند. رودخانه نخستین جایی بود که به‌ نظرم رسید. به سرعت خودم را به رودخانه رساندم. همگی در وحشت این که پارسا به رودخانه سقوط کرده باشد، شروع به جست‌وجو کردیم اما اثری از پارسا نبود. همزمان با امدادگران هلال‌احمر و ماموران پاسگاه گزنک تماس گرفتیم که امدادگران خیلی زود خودشان را به محل رساندند. غواص‌ها و امدادگران تلاش زیادی را برای یافتن پارسا تا پاسی از شب انجام دادند اما هیچ اثری از پسرم پیدا نکردند.

صبح روز بعد همزمان با روشن‌شدن هوا، امدادگران دوباره شروع به جست‌وجو کردند. استخرهای پرورش‌ ماهی، کارخانه‌های سنگ، روستاهای اطراف و هرجایی را در مسیر رودخانه به جست‌وجو ادامه دادیم اما هیچ اثری از بچه‌ام پیدا نکردیم. بعد از این که ماموریت تیم امداد به پایان رسید، راهی تهران شدم و عده زیادی از دوستانم را برای یافتن پارسا بسیج کردم اما تلاش‌هایمان تاکنون بی‌نتیجه بوده است. من به دو خودرویی که کنار رودخانه توقف کرده بود، مظنون هستم. به ‌خاطر همین عکس پارسا را هرجایی که امکانش بوده، منتشر کرده‌ام. چند روز قبل صاحب یک ساندویچی در رباط‌کریم تماس گرفت و گفت که پارسا را همراه مردی مشتری دیده است. به سرعت خودم را رساندم و چند نفر دیگر حرف‌های ساندویچی را تایید کردند اما نتوانستم ردی از آن مرد پیدا کنم، با این حال امیدوارم که بتوانم نشانی از پسرم پیدا کنم.»

700

کد خبر: 807245

وب گردی

وب گردی