پسر بچه سه‌ساله‌،  پدرش را کشت

 پدر اهوازی به صورت ناگهانی توسط فرزند سه‌ساله‌‌اش که سرگرم بازی با اسلحه شکاری بود به قتل رسید.

به گزارش ایسکانیوز حوالی ساعت ١٥ روز جمعه ٢٣تیرماه، مرد جوانی در منزلی مسکونی در منطقه عامری شهر اهواز در حادثه‌ای به ضرب گلوله کشته شد. گفته می‌شود که فرزند سه‌ساله که با پدرش مشغول بازی بود، پدر خود را به قتل رسانده است. گویا پدر اهوازی اسلحه شکاری خود را در منزل در اختیار فرزند خردسالش قرار داده بود تا با آن سرگرم شود. کودک سه‌ساله که مشغول بازی با آلت قتاله بود، به‌صورت ناگهانی ماشه این اسلحه شکاری را فشار داد، غافل از آن‌که این اسلحه دارای فشنگ بود. بعد از این اتفاق دردناک، پدر خانواده به دست کودک خود در دم کشته شد.
این درحالی است که سرهنگ محمد صفری، فرمانده انتظامی اهواز در این‌باره به شهروندگفت: «این‌که یک کودک سه‌ساله بتواند ماشه اسلحه را فشار دهد یا اسلحه را در دستان خود نگه دارد، جای بررسی دارد و فعلا نمی‌توان درخصوص این‌که چه کسی ماشه را فشرده است اظهارنظر دقیقی کرد. ظاهرا کودک سه‌ساله مقتول در آغوش دایی خود قرار داشت و یک اسلحه شکاری نیز که مجوز آن به نام مقتول بود، در دست دایی کودک بود. متاسفانه با فشرده شدن ماشه اسلحه، پدر کودک که روبه‌روی فرزند خود نشسته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت. هنوز مشخص نیست که ماشه اسلحه که به قتل این مرد جوان منجر شد، توسط کودک یا دایی وی فشرده شده است. شکایتی نیز از سوی خانواده مقتول طرح نشده تا بتوان ابعاد این حادثه را بررسی کرد.»
صفری با بیان این‌که حادثه در یک فضای کاملا آرام و به‌صورت سهوی رخ داده است، گفت: «هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست عامل این تیراندازی و مرگ پدر اهوازی چه کسی بوده است.»

700

کد خبر: 807247

وب گردی

وب گردی