دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم با امام جمعه شهرستان

دکتر اردشیر سنایی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم با حجت الاسلام والمسلمین محمدی نژاد امام جمعه شهرستان رباط کریم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین محمدی نژاد ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به سرپرست جدید واحد رباط کریم مواردی را در خصوص عملیاتی کردن امور فرهنگی در دانشگاه مطرح کرد.

وی همچنین خواستار ترویج روحیه و فرهنگ بسیجی در میان دانشجویان، استادان و کارکنان واحد شد و ضمن تاکید بر حرکت های اقناعی در خصوص نسل جدید افزود: تغییر در یک حرکت آرام و تدریجی به نتیجه می رسد . برای رسیدن به نتیجه نیاز به استادان دلسوزی است که در افکار دانشجویان تأثیر بگذارند.

وی در پایان ریاست در هر مقامی را آزمونی در پیشگاه الهی دانست و آمادگی خود را برای کمک به حل مشکلات واحد رباط کریم و توسعه و پیشرفت دانشگاه اعلام کرد.

در ادامه این دیدار دکتر سنایی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات امام جمعه شهرستان در توسعه واحد رباط کریم خواستار ادامه حمایت های ایشان از دانشگاه شد و با اشاره به تاکیدات رئیس هیئت امنا و هیات موسس و نیز سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت های فرهنگی و نهادینه کردن ارزش های اسلامی و دینی در دانشگاه را اولویت اصلی این دانشگاه برشمرد.

203

کد خبر: 807368

وب گردی

وب گردی