دکتر فرهاد رهبر، فردی مدیر ، مدبر و توانمند است/ انتخاب رییس جدید دانشگاه آزاد درست و دقیق بود

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه دکتر فرهاد رهبر چهره ای علمی،شناخته شده، خوشنام، امین، متعهد، خوش فکر و خلاق است انتخاب ایشان را به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی دقیق و درست ارزیابی کرد.

دکتر علیرضا سلیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص انتخاب دکتر فرهاد رهبر به سرپرستی دانشگاه آزاد اظهار کرد: دکتر فرهاد رهبر چهره ای علمی،شناخته شده، خوشنام، امین، متعهد، خوش فکر و خلاق هستند.

او ادامه داد: ایشان در سمت قبلی خود به عنوان رییس دانشگاه تهران نشان دادند که فردی مدیر و مدبر و توانمند هستند و به نظر من این انتخاب، انتخابی درست و دقیق است و در موقعیت فعلی دانشگاه می تواند بسیار کمک کننده باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دکتر فرهاد رهبر چهره ای پر آوازه در میان دانشگاهیان است و می تواند در پیشرفت دانشگاه آزاد تا حدود زیادی موثر باشد،او فردی است که شجاعت در تصمیم گیری دارد و توانمندی های خود را بارها و بارها سنجیده و امتحان کرده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: امید ما به ارتقا هرچه بیشتر کیفی دانشگاه آزاد با این انتخاب درست افزایش یافته و اعتقاد داریم چرخ این مجموعه علمی پس از این با سرعت بیشتری به سمت پیشرفت حرکت خواهد کرد.

200/202

کد خبر: 807397

وب گردی

وب گردی