نصب  نیروگاه خورشیدی در منطقه 13

با هدف کاهش مصرف برق و استفاده از انرژی های تجدید پذیر در برق رسانی ، ساختمان شهرداری در ناحیه 2 و سرای محله نیروی هوایی مجهز به نیروگاههای خورشیدی کوچک شدند.

به گزارش ایسکانیوز ، حسین عساری ، معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اجرای پروژه و نصب نیروگاه خورشیدی متصل به شبکهOn-Grid در ساختمان شهرداری در ناحیه 2 و سرای محله نیروی هوایی گفت : با توجه به رویکرد استفاده از انرژی های تجدید پذیر در برق رسانی و مزایای استفاده از سیستم های خورشیدی و سازگاری با محیط زیست، اداره محیط زیست منطقه 13 اقدام به نصب دو دستگاه نیروگاه خورشیدی بر روی ساختمانهای ناحیه 2 و سرای محله نیروی هوایی با ظرفیت مجموعا 10 کیلو وات کرد.

وی با بیان اینکه محل قرار گیری این سامانه خورشیدی بر روی پشت بام ساختمان شهرداری در ناحیه دو و سرای محله نیروی هوایی بوده که پس از انتقال تجهیزات و آماده سازی زیرساختها عملیات نصب آن انجام پذیرفت افزود: یک ساختمان دارای برق خورشیدی متصل به شبکه، همواره از دو منبع برق خورشیدی و برق شهری به طور ترکیبی استفاده می‌کند. هرگاه برق خورشیدی تولیدی کمتر از برق مصرفی ساختمان باشد، برق شهری آن را جبران کرده و هر گاه این مقدار مازاد بر مصرف باشد، قابل تزریق و فروش به شبکه برق شهری است.

700

کد خبر: 807430

وب گردی

وب گردی