جزئیات آتش سوزی در انبار لوازم خودرو در بهارستان/2 آتش نشان دچار دود گرفتگی شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران گفت: حادثه آتش سوزی در انبارهای لوازم تزئیناتی خودرو مصدوم و فوتی نداشت و تنها 2 نفر از آتش نشانان دچار دودگرفتگی شدند.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه آتش سوزی در میدان بهارستان گفت: ظهر امروز 2 انبار لوازم لوکس خودرو واقع در میدان بهارستان تهران دچار حریق شد.

وی ادامه داد: ماموران 4 ایستگاه آتش نشانی پس از اطلاع از حادثه به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند. در این حادثه دو ساختمان مجاور یکدیگر دچار آتش سوزی شده و شعله ها در حال سرایت به اماکن مجاور ساختمان بودند.لازم به ذکر است این ساختمان ها به انبار نگهداری و تولید لوازم لوکس خودرو تبدیل شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران گفت: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و موفق شدند تا از گسترش حریق به اماکن مجاور جلوگیری کرده و پس از آن موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه مصدوم یا مورد فوتی نداشت و تنها 2 نفر از آتش نشانان دچار دودگرفتگی شده که تحت نظر اورژانس هستند. در حال حاضر آتش‌نشانان در حال عملیات لکه‌گیری و تخلیه دود هستند.

701

کد خبر: 807466

وب گردی

وب گردی