امیر پوردستان: امروز با شکل تازه‌ای از تهدیدها روبرو هستیم

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز با شکل تازه‌ای از تهدیدها روبرو هستیم، گفت: همه ما وظیفه داریم متناسب با تهدیدها، ظرفیت دفاعی لازم را ایجاد کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در مرکز فرماندهی شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از این مرکز بازدید و از طریق ویدئو کنفرانس با فرماندهان مناطق پدافند هوایی کل کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این بازدید در جمع معاونین و فرماندهان مناطق قرارگاه پدافند هوایی اظهار کرد: امروز پدافند ارتش یک یگان زنده، با نشاط و عملیاتی است و در عرصه‌های مختلف قابلیت‌ها و صلاحیت‌های خود را نشان داده است.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: امروز با شکل تازه‌ای از تهدیدها روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته تفاوت دارد و همه ما وظیفه داریم متناسب با تهدیدها، ظرفیت دفاعی لازم را ایجاد کنیم.

امیر پوردستان افزود: با توجه به اینکه قرارگاه پدافند هوایی یک نیروی نوپاست، اما با تلاش و پشتکار کارکنانش توانسته قدم‌های بلندی متناسب با تهدیدهای روز بر دارد و بتواند به صنعت کشور در حوزه‌های مختلف کمک کرده و خدمات خوبی را ارائه کند.

وی تصریح کرد: ولایت‌مداری، تعهد، تلاش و پشتکار خستگی‌ناپذیر از شاخصه‌های موفقیت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) است.

301

کد خبر: 807541

وب گردی

وب گردی