قاچاقچیان موادمخدر خود را  به دره  پرت کردند

سه قاچاقچی موادمخدر، زمانی که با ماموران پلیس مواجه شدند، ٧٥کیلو تریاک را رها کرده و خود را از دره به پایین پرتاب کردند. ماموران احتمال می‌دهند که به خاطر ارتفاع زیاد دره، هر سه‌نفر جان خود را از دست داده باشند.

صبح دیروز ماموران پلیس در محور آزادراه پل زال- خرم‌آباد پس از مشکوک‌شدن به یک خودروی پژو پارس دستور توقف دادند، اما این خودرو بدون توجه به پلیس به حرکت خود ادامه داد. این خودرو با سه‌نفر سرنشین که قاچاق را از جنوب کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود، تحت تعقیب ماموران انتظامی پلدختر قرار گرفت.

عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و قاچاقچیان وقتی متوجه حضور پلیس شدند، خودروی خود را با بار قاچاق در مدخل ورودی تونل گندمکار، در محور آزادراه پل زال- خرم‌آباد رها کردند. آنها با پای پیاده متواری شدند. ماموران نیز بلافاصله به سراغ خودروی متهمان رفتند و بیش از ٧٥کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را از این سواری پژو پارس کشف کردند. قاچاقچیان نیز درحال فرار بودند که ماموران آنها را باز هم تعقیب کردند. این سه‌نفر فرار می‌کردند که در یک لحظه به یک دره رسیدند.

دیگر راه فراری نبود و باید تسلیم پلیس می‌شدند، اما قاچاقچیان متواری برای دورشدن از چشم پلیس و تسلیم‌نشدن خود را به ناچار به درون دره پرت کردند. دره‌ای که ارتفاع زیادی داشت. آنها خودشان را به دره پرتاب کردند که کشته یا زنده‌ماندن آنها مشخص نیست، اما به احتمال قوی به علت ارتفاع زیاد پرتگاه کشته شده باشند.

نعمت‌اله دستیاری فرماندار پلدختر در این رابطه به شهروند گفت: «با توجه به احتمال کشته‌شدن قاچاقچیان از مرکز استان (خرم‌آباد) درخواست بالگرد امدادونجات شده تا بتوان جنازه‌های احتمالی را جهت احراز هویت بالا کشید.»

700

کد خبر: 807647

وب گردی

وب گردی