پنجعلی؛ملی پوشان پرسپولیس با رفتن به حاشیه ضرر می کنند/

پیشکسوت پرسپولیس گفت:پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است اما استقلال٬سپاهان و ذوب آهن نیز رقبای سرسختی برای این تیم هستند.

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایسکانیوز، در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ هفدهم گفت: به نظرم انتظارات کادر فنی به خوبی برای فصل جدید رفع و رجوع شده و ضمن حفظ استخوان بندی تیم فصل قبل چند بازیکن خوب در پست هایی که دقیقا به آن نیاز بود جذب تیم شده اند و با اردوی مناسبی که پیش از فصل تدارک دیده شد، فکر می کنم پرسپولیس بار دیگر مدعی اصلی قهرمانی برای فصل جدید خواهد بود.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر بازگشت مهدی طارمی به جمع سرخپوشان و ارزیابی او از این موضوع ،عنوان کرد: طارمی بهترین تصمیم را گرفت، این فصل با توجه به حضور پرسپولیس در بین ٨ تیم برتر آسیا و همچنین حضور در جام جهانی فوتبال ، می تواند برای بازیکنانی نظیر طارمی بسیار مناسب باشد زیرا بازی در این تورنمنت های بین المللی مانند ویترین یک بازیکن می ماند و به نظرم طارمی می تواند با ادامه درخشش فصل قبل ، پس از مسابقات جام جهانی با یک قرارداد مناسب به یک تیم خوب اروپایی برود ، برای طارمی با این استعداد حیف است که به تیم هایی از لیگ های درجه دوم اروپایی برود.

پنجعلی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ایجاد اختلاف بین طارمی و منشا بر سر آقای گلی وجود دارد افزود: من چنین احتمالی نمی دهم زیرا فوتبال حرفه ای جای اینگونه بحث ها نیست. در ثانی من معتقدم که در کنار دانش بالای کادر فنی پرسپولیس ،یکی دیگر از دلایل اصلی قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس در فصل قبل همدلی بازیکنان بود و لازمه ادامه این موفقیت نیز متحد ماندن بازیکنان برای فصل آینده است؛ بازیکنان نباید با این چنین مسایلی باعث بر هم خوردن این یکدستی شوند ، فراموش نکنید که در سال منتهی به جام جهانی هر گونه حاشیه برای بازیکنان ملی پوش باعث از دست رفتن این تورنمنت مهم می شود؛ به خصوص برای پرسپولیس که تعداد زیادی ملی پوش دارد.

در ادامه وی در خصوص مدعیان قهرمانی لیگ هفدهم تشریح کرد: امسال به نظرم لیگ به مراتب جالب تری نسبت به پارسال شاهد خواهیم بود زیرا علاوه بر پرسپولیس و استقلال، دو تیم ذوب آهن و سپاهان که فصل قبل طراوت گذشته را نداشتند با تحرکاتی که در فصل نقل و انتقالات از خود نشان دادند جزو مدعیان لیگ هفدهم هستند.

وی همچنین در مورد دربی دوستانه و کش و قوص های زیاد مبنی بر برگزاری یا عدم برگزاری آن و اینکه اصلا در این مقطع برگزاری این بازی منطقی بوده یا خیر تصریح کرد:نفس کار ایرادی ندارد چرا که در همه جای دنیا برگزاری این چنین بازی ها معمول است اما اینکه یک روز بگویند نمایشی است و روز دیگر از احتمال بازی کردن کادر فنی بگویند کار غلطی است و نباید با احساسات طرفداران این دو تیم محبوب بازی کرد. به نظرم این بازی را می شود برگزار کرد اما نه با این برنامه ریزی پر اشتباه!

606

کد خبر: 807694

وب گردی

وب گردی