تیم ترامپ خود را برای دفاع از جونیور آماده می کند

تیم دونالد ترامپ خود را برای دفاع از فرزند رئیس جمهور، جونیور ترامپ در جلسه مجلس سنا آماده می کند.

به گزارش ایسکانیوز، هر چه زمان بیشتری از تحقیقات روسیه می گذرد، قانونگذاران بیشتری حامی دونالد ترامپ و اطرافیان او می شوند. این در حالی است که منافع این قانونگذاران یکسان نیست.

دونالد ترامپ در میان هر دو تیم هوادار یا ضد روسیه، طرفدارانی پیدا کرده است. مشاور و داماد وی، جرارد کوشنر قانونگذاران پرقدرت و بانفوذی را اطراف خود جمع کرده است که برای او کار می کنند. از طرفی فرزند رئیس جمهور امریکا، جنیور ترامپ نیز وکلای قدرتمندی را به استخدام خود در آورده است.

در روز دوشنبه، آلن فوترفاس، وکیل مدافع پسر رئیس جمهور، گفت که "ترامپ جونیور" کاملا آمادگی دارد تا بیانیه ای را درباره نحوه برگزاری جلسه و بحث های انجام شده، ارائه کند. او به سوالاتی پاسخ نداد و پس از انتشار بیانیه نیز معلوم شد مطلب خاصی را شفاف نکرده است.

از طرفی در دایره افراد اطراف دونالد ترامپ جناح بندی هایی نیز ایجاد شده است. برخی تلاش می کنند حساب خود را از بعضی کارها جدا کنند. چرا که نسبت به پتانسیل سوخت دادن در این ماجراها آگاهند.

انتظار می رود جرارد کوشنر با کمیته اطلاعاتی مجلس سنا تماس بگیرد و تلاش کند فضای مناسبی جهت بازجویی های جونیور ترامپ در این مجلس ایجاد کند.

جونیور ترامپ پس از مطلع شدن از وجود اطلاعاتی که می تواند به کمپین رقیب پدرش، هیلاری کلینتون در انتخابات آمریکا آسیب بزند با ناتالیا وسلنیتسکایا وکیل روس تبار دیدار می کند.

جی سکولاو، عضو تیم امنیتی ریاست جمهوری می گوید: خب، من متعجبم که چرا سرویس امنیتی کاری نکرد؟ اگر سرویس امنیتی پر از نابغه هاست، پس چرا به این افراد اجازه ملاقات داده اند؟ رئیس جمهور گذشته خود دارای سرویس امنیتی بود و اینجاست که پرسش ایجاد می شود.

میسون برایمن، سخنگوی سرویس امنیتی دولت اوباما در پاسخ به این پرسش گفت: در آن مقطع پسر دونالد ترامپ زیر نظر نبوده است. همچنین دو پسر دیگر رئیس جمهور فعلی آمریکا که آن ها نیز عضو کمپین انتخاباتی بوده اند نیز تحت نظر نبوده اند.

رئیس جمهور آمریکا درباره دیدار پسرش با وکیل روس اعلام کرد: این کارها مفهوم سیاست است.

801

کد خبر: 807750

وب گردی

وب گردی