اینقدر به پروژه باغ کتاب چنگ نزنید/واگذاری کتابخانه ها و فرهنگسراها به سازمان فرهنگی هنری به شهرداری

معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران گفت: اینقدر به پروژه باغ کتاب چنگ نزنید و بارها خواسته‌ایم که از این مجموعه بزرگ بازدید به عمل بیاورید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، ناصر امانی در تذکرات پیش از دستور سیصد و شصتمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار داشت: شهرداری تهران از تذکرات شورا استفاده می‌کند، اما بهتر است قبل از این تذکرات در صحن علنی،‌ در خصوص این مسائل از ما سؤال پرسیده شود تا پاسخ دهیم.

وی درباره عکسی که حقانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صحن شورا نشان داد، گفت: فراخوانی توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای گرافیست‌ها در حوزه فرهنگ شهروندی ارسال شد که یکی از شهروندان عکسی از فرانسه گرفته و به عنوان پیشنهاد به سازمان ترافیک ارسال کرده است.

معاون شهردار تهران گفت: این عکس هیچ کجای تهران نصب نشده و اگر این عکس را مشاهده کردید، شخص آقای حسینی معاون شهردار در صحن شورا حضور پیدا می‌کند و از شما و مردم عذرخواهی خواهد کرد.

امانی گفت:‌ لطفا این اطلاعات را که از یک فردی که از مجموعه شهرداری رفته است را دریافت می‌کنید، با ما چک کنید.

وی درباره باغ کتاب بیان داشت: اینقدر به این پروژه چنگ نزنید، بارها درخواست کرده‌ایم از این پروژه بازدید کنید. قطعاً ما هم معصوم و بی‌اشتباه نیستیم، گذشتگان هم اشتباه کرده‌اند، آیندگان هم اشتباه می‌کنند.

امانی بیان داشت: کتابخانه و یا فرهنگسراهایی که ساخته می‌شود باید تحویل سازمان فرهنگی هنری شهرداری شود و با توجه به اینکه موضوع پروژه کتاب و انتشار کتاب است، بهره‌برداری آن به یکی از شرکت‌های زیرمجموعه نشر شهر که شرکت انتشاراتی است واگذار شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران افزود: حدود 60 میلیارد تومان نیز هزینه تجهیز باغ کتاب شده است.

وی خطاب به عباس جدیدی معاون نظارت شورا نیز گفت: در خصوص ملک منطقه 20، پس از ارسال نامه آن را پاسخ دادیم و اعلام کردیم این ملک برای ساخت حسینیه بوده است.

امانی بیان داشت: تاکنون 70 جواب مکاتبات اعضای شورای اسلامی شهر تهران را داده‌ایم.

703

کد خبر: 807807

وب گردی

وب گردی