دکتر نوریان: هرجا که باشم تمام تلاش خود را برای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی به کار خواهم بست

دکتر نوریان دبیر کل هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات رئیسه این دانشگاه که با حضور دکتر ولایتی برگزار شد، گفت : در هر سنگری از نظام جمهوری اسلامی که باشم کارگزار این نظام ارزشمند و در خدمت انقلاب و اسلام هستم و برای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی نیز تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی محمد نوریان نیز در این جلسه با درود به روح پرفتوح آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) و تشکر از دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: خدا را سپاسگزارم که لیاقتی به من عطا کرد تا مدتی در این نهاد علمی و ثمره انقلاب اسلامی، خدمتگزار کوچکی باشم.
وی با بیان اینکه از دکتر ولایتی که از ذخایر انقلاب است، تشکر می کنم که به واسطه اعتماد و اطمینانی که به بنده داشتند مسئولیت خطیر سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی را اعطا کردند، گفت: برای دکتر رهبر که مسئولیت سنگین نظام بر دوشش گذاشته شده است، آرزوی موفقیت دارم.
نوریان خاطرنشان کرد: تجربیات دوساله من در دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بخش نظارت و بازرسی و همچنین تجربه سه ماهه ای که از نزدیک با مسائل دانشگاه آشنا شدم، بسیار مفصل است و حتماً این تجربیات را در خدمت دکتر فرهاد رهبر قرار خواهم داد و امیدوارم که مفید باشد.
دکتر نوریان با بیان اینکه بر خود لازم می دانم از تمامی همکاران و دوستانی که در این مدت با من همکاری داشتند، تشکر کنم، گفت: تمام تلاش ما در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی این بود که کشتی این دانشگاه را در دریای پرتلاطم به سلامت عبور داده و به رشد و ارتقای آن کمک کنیم.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مورد عنایت مقام معظم رهبری و پاسخی به مطالبات مردم، ایثارگران، جانبازان و... است، ابراز امیدواری کرد حرکت این دانشگاه به سمت توسعه مرزهای علم و دانش، به خوبی و با موفقیت پیش رود.
دکتر نوریان در پایان خاطرنشان کرد: در هر سنگری از نظام جمهوری اسلامی که باشم، کارگزار این نظام ارزشمند و در خدمت انقلاب و اسلام هستم و برای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی نیز تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.

200/201

کد خبر: 807896

وب گردی

وب گردی